یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

بهره برداری از 2پروژه تامین و انتقال برق در لارستان

    طی مراسمی با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ، حجت الاسلام سيدمختار موسوي خرم امام جمعه شهر لار و مدیران…

 

 

طی مراسمی با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ، حجت الاسلام سيدمختار موسوي خرم امام جمعه شهر لار و مدیران ومسوولان محلی بهره برداری از ۲ طرح تامین و انتقال برق در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، در این مراسم طرح افزایش ظرفیت پست کورده لار و نوسازی کلید خانه ۲۰ کیلوولت جدید این منطقه با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور ایستگاه قیصریه و طرح توسعه بی ترانسفورماتور و کلید خانه ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مهندس حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و همکاران اظهار داشت :شهرستان لارستان از جمله مناطق شاخص در توسعه اقتصادی است و تامین برق برای طرحهای صنعتی و مشترکان آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

استاندار فارس خطاب به مهندس حقیقی بیان کرد : آب و برق دو کالای بسیار مهم و حیاتی است که همه مدیران و کارکنان برق و آب در این زمینه بسیار زحمت کشیدند و پرتلاش در این عرصه کار را به منصه ظهور رساندند.

مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس نیز در این مراسم با قدردانی از حضور استاندار و مدیریت ارشد استان و مسوولان شهرستان لارستان به برخی از ویژگی های تامین و انتقال برق در استان فارس اشاره کرد و گفت : طی دوسال گذشته در دولت سیزدهم همه ظرفیت‌ها برای عبور از تابستان‌های گرم و پر مصرف برق بکار گرفته شد، امسال نیز با تلاش جمعی و هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای عبور از تابستان ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

مهندس حقیقی با بیان اینکه شهرستان لارستان از جمله مناطق اولویت دار در تامین و انتقال برق است گفت :با تامین برق پایدار و مطمئن در منطقه کورده لارستان ضریب رضایتمندی مشترکان در این منطقه افزایش یافته است، تقویت ایستگاه‌های قیصریه و سایر مناطق نیز به تامین و انتقال برق در لارستان کمک شایانی می‌کند.

در ادامه این مراسم با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان و معاونین استاندار فارس طرح های یاد شده به بهره برداری رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره برداری از 2پروژه تامین و انتقال برق در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    لطفا به حضور اقاي استاندار در منطقه دلتان خوش نكنيد.ايشان نظر خوبي نسبت به لار و لارستان ندارد واز ما گفتن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین