یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اداره توزیع برق شهر دهکویه لارستان افتتاح شد

اداره توزیع برق شهر دهکویه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان،…

اداره توزیع برق شهر دهکویه لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، مهندس کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس، احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی ،امین دامن کشان رییس شرکت توزیع برق لارستان، اسکندری شهردار و اعضا شورای شهر دهکویه، جمعی از مسئولین شهرستان و قشرهای مختلف مردم، اداره توزیع برق شهر دهکویه بخش مرکزی لارستان افتتاح شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی به طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر اشاره کرد و گفت: ۹۵ طرح با اعتباری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح شد.

وی ادامه داد: در سال جدید نیز بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در سطح منطقه لارستان بزرگ در دست احداث است.

دهقان ادامه داد: در این ایام همچنین طرح افزایش ظرفیت پست کورده لار و نوسازی کلید خانه ۲۰ کیلوولت جدید این منطقه با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیارد ریال و طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور ایستگاه قیصریه و طرح توسعه بی ترانسفورماتور و کلید خانه ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط استاندار فارس به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در لارستان با تقدیر از تلاش‌های شرکت های توزیع و برق منطقه ای فارس و همکاران اظهار داشت: شهرستان لارستان از جمله مناطق شاخص در توسعه اقتصادی است و تامین برق برای طرحهای صنعتی و مشترکان آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دهقان بیان کرد: آب و برق دو کالای بسیار مهم و حیاتی است که همه مدیران و کارکنان برق و آب در این زمینه بسیار زحمت کشیدند و پرتلاش در این عرصه کار را به منصه ظهور رساندند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس، علی اصغر رنجبری رییس شورای اسلامی شهر دهکویه و محمود بستگان نماینده مجمع خیرین دهکویه، هم در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است عبدالله ادیبان نیز به عنوان رییس این اداره معرفی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین