شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
سرپرست اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الهی لارستان

استقبال کم نظیر از پرواز لار-تهران به قدری است که بلیت هفته ‌آینده نیز به فروش رسیده است

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: امسال لارستانی ها از سفر هوایی به پایتخت و بالعکس استقبال خوبی کردند. بنابراین با آمدن شرکت هواپیمایی چابهار ایر پروازهای این مسیر را افزایش داده…

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: امسال لارستانی ها از سفر هوایی به پایتخت و بالعکس استقبال خوبی کردند. بنابراین با آمدن شرکت هواپیمایی چابهار ایر پروازهای این مسیر را افزایش داده است که هم اکنون پروازهای این مسیر طی ۳ روز در هفته در فرودگاه لارستان برقرار است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرودگاه بین‌المللی لارستان، رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر در روزهای یک شنبه، سه‌شنبه و جمعه هر هفته نیز پروازهای تهران_ لار- تهران برقرار است، ادامه داد: در حال حاضر تعداد پروازهای هفتگی تهران_ لار_تهران به ۶ سورتی پرواز رسیده است و شرکت هواپیمایی ایران ایر و چابهار ایر این پروازها را با هواپیمای ایرباس و بوینگ MD با ظرفیت ۱۷۰ نفر راه‌اندازی کرده اند.

به گفته مدیر فرودگاه لارستان، استقبال از این پروازها به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه هنوز ایرلاین‌ها برنامه پروازی شش ماه آینده خود را ارایه نکرده‌اند، یادآور شد: پروازهای تهران – لار _تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین