شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کناره‌گیری عبدالرحیم مقیمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 

عبدالرحیم مقیمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری کرد. به گزارش میلاد لارستان، ستاد تبلیغات انتخابات عبدالرحیم مقیمی با کد ۵۹ با صدور بیانیه‌ای، انصراف این کاندیدای انتخابات…

عبدالرحیم مقیمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری کرد.

به گزارش میلاد لارستان، ستاد تبلیغات انتخابات عبدالرحیم مقیمی با کد ۵۹ با صدور بیانیه‌ای، انصراف این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، انصراف خود را از ادامه رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد. متن این بیانیه عیناً در زیر می‌خوانیم:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

” تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ”

 

مردم شریف وفهیم حوزه انتخابیه لارستان خنج.گراش.اوز وجویم

 

با سلام و احترام

امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) با تاسی از آموزه ی ایجاد مشارکت عمومی و حداکثری در مسائل گوناگون اجتماعی و ضرورت آن در پیشبرد اهداف الهی توسط رسول مکرم اسلام (ص) و سیره ی حکومت امیرالمومنین و اولاد معصومین ایشان علیهم صلوات الله، همواره انتخابات و مشارکت حداکثری در آن را یکی از ارکان حفظ و پیشرفت نظام اسلامی دانسته و این مهم را در برهه ی کنونی بیش از پیش برای تحقق اهداف اصیل انقلاب و اعتلای اسلام ضروری دانسته اند.

اینجانب نیز با عنایت به اهمیت مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری جهت پیشرفت نظام اسلامی ، ایران عزیز و لارستان بزرگ که همواره و در مقاطع گوناگون حقوق آن تضییع شده و در جایگاه حقیقی خود قرار نگرفته است ، باتوکل بر خداوند وتوجه به توانایی های حاصل از تجارب ۳۵ سال خدمت در پستهای دولتی؛ سیاسی؛ علمی وفرهنگی و بنا به دعوت جمعی از مردم شریف منطقه در جهت افزایش حداکثری مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی نمودم.

با وجود برخی بی مهری های صورت گرفته توسط برخی عناصر بی تقوا وناسپاس ،پس از اعلام تایید صلاحیت نهایی اینجانب توسط شورای محترم نگهبان مرکز؛ با سیلِ محبت بی پایان مردم شریف از مناطق گوناگون مواجه گشتم که آن را از الطاف الهی و محبت بی پایان مردم شریف منطقه دانسته و خود را مدیون همیشگی محبت ایشان می دانم.

اما با توجه به پیچیدگی شرایط حاکم بر شهرستان های حوزه ی انتخابیه و ضرورت همدلی در مسیر پیشرفت و آبادانی این دیار کهن و اصیل، و بنا بر حضور وخواست ‘معتمدین و بزرگان شهر جهت جلوگیری از هرگونه تشتت آراء، موقعیت خدمتگذاری خود را در جهت ‘اجماع شهر لار’ از انتخابات پیش رو در مجلس شورای اسلامی به زمانی دیگر وامی گذارم وهمچنان بعنوان خادمی کوچک ؛ آمادگی خود برای خدمت به نظام مقدس ومردم عزیز وهمیشه در صحنه را حفظ خواهم نمود واز همه شما طلب حلیت ودعای خیر دارم.

در پایان از مردان وزنان قهرمان و شریف حوزه انتخابیه شهرستان های لارستان.خنج.گراش. اوز وجویم: بویژه جوانان متدین ، غیور وفرصت شناس ؛ استدعا دارم همچون گذشته با حضور پر شور وشعور خود در عرصه خطیرو سرنوشت سازانتخابات بار دیگر ودر ادامه حرکت عظیم اخیر در راهپیمایی ۲۲بهمن برگ زرین دیگری به تقویم تاریخ حماسه مردمی منطقه بیافزایند و با اراده ای قوی ونیتی خالص برای دفاع از ارزشهای مقدس نظام اسلامی و شادمانی ارواح پاک هزاران شهید گلگون کفن وخط بطلان بر توطئه های دشمنان داخلی وخارجی ؛۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را به یوم الله دیگری تبدیل نمایند. ان شاالله از درگاه خداوند متعال بهترین ها را برای شما مردم قدرشناس و وفادار خواهانم.

 

الحمدلله رب العالمین

والعاقبه للمتقین

عبدالرحیم مقیمی

اسفندماه ۱۴۰۲ هجری شمسی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کناره‌گیری عبدالرحیم مقیمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ”

  1. ناشناس گفت:

    امیدوارم جناب آقای مقیمی به خواسته هاشون رسیده باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین