چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۷ هزار نفر امور انتخابات در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم را بر عهده دارند

فرماندار ویژه لارستان گفت: قریب به ۷ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی، تدارکاتی و غیره، امور انتخابات را در حوزه انتخابیه لارستان، خنج،…

فرماندار ویژه لارستان گفت: قریب به ۷ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی، تدارکاتی و غیره، امور انتخابات را در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم بر عهده دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در جلسه ستاد انتخابات، با اشاره به اینکه ۲۲۲ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۱۶۴ شعبه ثابت و ۵۸ شعبه سیار است.

وی افزود: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات، به نسبت دوره قبل ۱۷ شعبه بیشتر است.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این ۵ شهرستان، شهرستان لارستان ۱۰۶ شعبه شامل ۸۲ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار، شهرستان خنج ۳۴ شعبه شامل ۲۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار، شهرستان گراش ۳۹ شعبه شامل ۳۱ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار ، شهرستان اوز ۲۱ شعبه شامل ۱۶ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار و شهرستان جویم ۲۲ شعبه شامل ۱۵ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیارپیش بینی شده است.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم گفت: تعداد ۸۸۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه بکار گرفته می شود.

وی بیان کرد: قریب به ۷ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی و تدارکاتی و غیره کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

دهقان در پایان سخنانش تاکید کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای دراین حوزه انتخابیه به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین