پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید بر حضور پرشور در انتخابات نشان از جایگاه واقعی مردم در نظام اسلامی دارد

امام جمعه لارستان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور و پرجمعیت مردم در انتخابات نشان می دهد رهبران نظام اسلامی جایگاه واقعی برای مردم به عنوان ولی نعمتان…

امام جمعه لارستان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور و پرجمعیت مردم در انتخابات نشان می دهد رهبران نظام اسلامی جایگاه واقعی برای مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام قائل هستند.

به گزارش میلاد لارستان، امام جمعه لارستان روز جمعه پس از خطبه های نماز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور در انتخابات ضمن اینکه یک وظفه شرعی، ملی و دینی ماست، از جهات مختلف نیز دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: بعد اول اهمیت آن، تقویت اقتدار ملی و به تبع آن امنیت ملی است که در بستر آن سایر رویش ها نیز اتفاق خواهد افتاد و آسیب ها و آفاتی را که به طور بالقوه متوجه نظام اسلامی می تواند باشد دفع خواهد کرد.

موسوی خرم عنوان کرد: مردم هوشیار و بیدار و صاحب بصیرت و تحلیل هستند و می فهمند که دشمن یک موضوعی را اگر مورد هجمه قرار داد حاکی از اهمیت آن موضوع است.

وی بیان کرد: خواهشم از مردم این است که پای صندوق ها حضور پیدا کنند و مانند همیشه دشمنان را نا امید و مایوس کنند.

امام جمعه لارستان همچنین در خطبه های نماز جمعه امروز درباره بایسته های انتخاباتی گفت: شنبه بعد از انتخابات ویژگی های متفاوتی می تواند داشته باشد. اما همه باید مهربان و هم بردبار باشیم.

وی ادامه داد: ممکن است کسانی نقد و نظری داشته باشند اما باید مراقب باشند که چه طرفداران نامزد منتخب و چه سایر نامزدها، از رفتارهای تند و هیجانی پرهیز کنند و قطعا برد اصلی برای ملت عزیز ایران خواهد بود.

موسوی خرم اضافه کرد: از فردا یک عنوان داریم و یک نماینده و تمام بحث های دیگر تمام می شود. همه باید به نامزد منتخب برای پیشرفت کشور و منطقه کمک کنیم.

او ادامه داد: حدود ۷۵ درصد از کاندیداها تایید صلاحیت شدند و باید از همه عوامل اجرایی از ابتدای فرآیند انتخابات تا کنون تشکر کنیم.

وی بیان کرد: در این حوزه انتخابیه رقابت جدی است و حتما همه باید در انتخابات شرکت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین