شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به ۱۰۰ زوج جوان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری به زوج های جوان خبر داد و گفت: ۱۰۰ خانوار در مجموعه…

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری به زوج های جوان خبر داد و گفت: ۱۰۰ خانوار در مجموعه علوم پزشکی لارستان شناسایی و برای دریافت وام، به بانک معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان قانون جوانی جمعیت بعد از تصویب مجلس؛ در ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به همه‌ی ارگانها و ادارات دولتی و خصوصی در کشور با هدف طرح تشویق جوانان برای ازدواج و فرزندآوری ابلاغ شده و غالباً قرارگاههایی با همین عنوان نیز تشکیل شد.

در دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز همسو با سیاست های کلی نظام قرارگاه جوانی جمعیت به ریاست رییس دانشکده، دبیری معاونت بهداشت و عضویت معاونت‌های مختلف توسعه مدیریت و منابع، درمان، آموزش، غذا و دارو تشکیل شد.

رامین عوض پور، معاون توسعه مدیریت و منابع در این خصوص اظهار داشت: ارایه تسهیلات بانکی یکی از مواردی است که به زعم خود می تواند در قالب سیاست‌های تشویقی قرار گرفته و مشوق خوبی برای زوج های جوان در تشکیل خانواده و فرزندآوری باشد.

وی افزود: طی رایزنی های انجام شده با بانک عامل، تسهیلات بانکی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به ازای هر فرد جهت ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط در راستای قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطر نشان کرد: افراد ذی نفع شامل افرادی هستند که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده یا صاحب فرزند شدند که طبق استعلام بعمل آمده از واحدهای تابعه، شناسایی و جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین