شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اردوی آمادگی ملی‌پوشان تنیس‌روی میز ایران برای مسابقات آسیایی در لارستان

مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: ۱۲ نفر از ورزشکاران برتر کشور در اردوی لارستان از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به مدت هشت روز به صورت دو نوبت…

مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: ۱۲ نفر از ورزشکاران برتر کشور در اردوی لارستان از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به مدت هشت روز به صورت دو نوبت در روز تمرین می کنند.

به گزارش میلاد لارستان، امیر بخشی پس از ورود به فرودگاه بین المللی لارستان در گفت و گو با ایرنا افزود: این اولین اردوی تیم ملی است که بعد از مسابقاتی که ورزشکاران به مسابقات انتخابی اصلی تیم ملی راه پیدا کردند، در شهرستان لارستان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: از افراد حاضر در این اردو ۳ نفر از ورزشکاران، از لار هستند که به این اردو دعوت شده اند و امیدواریم با شرایط خوبی که اینجا فراهم شده، ملی پوشان را به سطح خوبی از آمادگی برسانیم.

بخشی درباره میزبانی لارستان برای این اردو نیز توضیح داد: با توجه به اینکه این لارستان سال های قبل میزبان اردوی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان بوده و شرایط خوبی را فراهم کرده، ما هم به این جمع بندی رسیدیم که اردوی تیم ملی را اینجا برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو، آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین است که درتیرماه سال آینده برگزار می شود و پس از آن نیز آماده مسابقات قهرمانی جهان را خواهیم شد.

مربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: اعضای حاضر در اردو در شرایط خوبی هستند و سطح بازیکن هایی که در این اردو هستند قهرمان های ملی بوده و دو تن از آنها در سطح قهرمانی جهانی شرکت داشتند.

بخشی در پایان یادآور شد: برنامه تیم ملی با اولین اردو در لارستان شروع شده و پس از آن اردوهای دیگر را در تهران پیگیری می کنیم و امیدواریم با این روند، نتایج خوبی کسب کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین