شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تولید و کاشت ۶ هزار صندوق گل فصلی بهاره در سطح شهر لار

شهردار لار گفت: به منظور زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان و طراوت بخشی به فضای شهری، ۶ هزار صندوق گل فصلی بهاره در گلخانه…

شهردار لار گفت: به منظور زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان و طراوت بخشی به فضای شهری، ۶ هزار صندوق گل فصلی بهاره در گلخانه شهرداری لار تولید و کاشت آن از دی ماه سال جاری در سطح شهر آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی افزود: تولید گل های فصلی بهاره از ۲۵ مهرماه سال جاری با کاشت بذر در فضای گلخانه شهرداری لار آغاز و عملیات انتقال و کاشت نشاء از دیماه و به مرور در سطح شهر اجرا شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

اصغر فرودی شهردار لار ادامه داد: از جمله گلهای فصلی کاشته شده در سطح شهر می توان به گونه های اطلسی، میمون، رعنا زیبا و همیشه بهار اشاره کرد.

این مدیر شهری با بیان اینکه تولید، انتقال و کاشت تعداد ۶ هزار صندوق گل فصلی با هزینه ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان و به منظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها توسط شهرداری لار اجرا شده است، افزود: در صورت خرید و کاشت این تعداد نشاء گل، هزینه ای بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان برای شهرداری به همراه داشت.

شهردار لار با اشاره به اینکه کاهش هزینه در شهرداری درآمد محسوب شده، افزود: با تولید این تعداد گل در گلخانه شهرداری لار، از هزینه ۱۹۰ میلیون تومانی جلوگیری شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین