پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کاشت19000 گل فصلی در فضای شهری لار

مسئول فضای سبز شهرداری لار با اشاره به آغاز کاشت بیش از ۱۹ هزار نشای گل فصلی اظهار کرد: این اقدام در راستای بهبود فضاهای تفریحی و تفرجی شهری در…

مسئول فضای سبز شهرداری لار با اشاره به آغاز کاشت بیش از ۱۹ هزار نشای گل فصلی اظهار کرد: این اقدام در راستای بهبود فضاهای تفریحی و تفرجی شهری در حال انجام است.

photo_2016-12-19_09-09-19
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، مختاریان با اشاره به اینکه این ۱۹ هزار گل در میدان امام خمینی، جزایر اطراف و بلوار فرهنگ کاشته می شود گفت: فضاهای شهری مناسب و زیبا موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در شهروندان می شود که اقدامات مهمی به منظور زیباسازی در سطح میدان‌ها، بلوارها و فضاهای سبز شهر لار صورت گرفته است.

    photo_2016-12-19_09-09-25
مسئول فضای سبز شهرداری لار خاطرنشان کرد: شهرداری برای ایجاد محیطی مفرح و زیبا در شهر از تمامی پتاسیل های خود استفاده می کند و با توجه به هزینه‌های زیادی که صرف امور حفظ و نگهداری فضای سبز می‌شود از همشهریان محترم خواستارم همیار طبیعت باشند و هنگام عبور از عرض بلوار یا داخل پارک‌ها از بریدگی‌ها و محل‌هایی که جهت عبور تعبیه شده است استفاده کنند.
photo_2016-12-19_09-09-31
وی در پایان متذکر شد: امید است شهروندان محترم نیز با حمایت و همکاری همه‌جانبه، این شهرداری را برای ایجاد محیط سالم و زیبا یاری کنند.
photo_2016-12-19_09-09-15

خبرنگار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کاشت19000 گل فصلی در فضای شهری لار”

  1. محسن گفت:

    تشکرتشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین