شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مردم بنارویه قهراً مجبورند از ماهواره استفاده کنند

امام جمعه بنارویه لارستان در تذکری به صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مشکل خرابی شبکه های تلویزیونی را هر چه سریعتر حل کنید، مردم قهرا مجبورند از ماهواره استفاده…

امام جمعه بنارویه لارستان در تذکری به صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مشکل خرابی شبکه های تلویزیونی را هر چه سریعتر حل کنید، مردم قهرا مجبورند از ماهواره استفاده کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال اخبار بنارویه، نماز جمعه این هفته شهر بنارویه به امامت حجت الاسلام و المسلمین روانبخش با بیان اینکه روز جمعه روز عبادت هست و متاسفانه ما روز تفریحات ناسالم قرار می دهیم باید روز جمعه روز عبادت و بعد تفریحات سالم باشد، اظهار داشت: خداوند به ما عقل داده است و برای ما تکلیف هم معین نموده است تا با عقل به تکلیف عمل کنیم عقل حجت خداست و با آن در قیامت محاکمه می شویم.

وی با اشاره به اینکه سفارش می کنم به شما به قرائت قرآن، سعی کنیم در طول سال محافل قرآنی در منزل داشته باشیم، افزود: خداوند می فرماید بچه های خود را نکشید از ترس روزی ما روزی دهنده هستیم امروزه متاسفانه این طرز تفکر در جامعه رخنه کرده که بچه ها را چگونه سقط کنند خدا روزی دهنده است آمار سقط جنین بالاست.

امام جمعه بنارویه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند اوایل اشتباه شده بود به کم فرزندی تبلیغ شده بود امروز ما به جمعیت جوان نیاز داریم.

این کارشناس مسائل دینی با اذعان به اینکه صدا و سیما دقت بیشتری کند چراکه وقتی شبکه ها قطع باشد مردم دنبال ماهواره می روند، خاطر نشان کرد: مسئولین صدا و سیما توجه بیشتری کنند و مشکل فنی شبکه های تلویزیونی را حل کنند چراکه مردم مجبور می شوند قهرا به سمت ماهواره بروند.

وی با طرح این موضوع که جهاد تبیین یعنی جستجو کردن آن چیزی که می شنویم، ادامه داد: تحقیق کنیم‌ اگر با عقل مطابقت کرد بپذیریم رسانه های بیگانگان مصداق فاسق هستند این رسانه ها راست و دروغ را بهم می آمیزند و بعد تحویل ما می دهند.

حجت‌الاسلام روانبخش با اذعان به اینکه رابطه ایران و عربستان مدتی قطع بود و امروز رابطه برقرار شده و این به نفع منطقه است، اضافه کرد: در سال گذشته خوبی ها و بدی‌هایی مانند جنگ اکراین، جنگ غزه، تنش بین چین و آمریکا و برون راندن فرانسه رخ داد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مردم بنارویه قهراً مجبورند از ماهواره استفاده کنند”

  1. از بنارویه. نوروزی گفت:

    اگر همه شبکه ها تلویزیون. ایران ۲۴ ساعته کار کنند. بازهم. مردم به سراغ ماهواره میروند برای اینکه تمام شبکه های ایران یکنواخت وچیز متفاوتی. ندارند ودر مورد تعداد فرزندان هم مردم به آینده بچه ها فکر میکنند ومشکلات معیشتی زندگی بر همه زندگی. سایه. انداخته. آری جناب آقای حجت. الاسلام. روانبخش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین