شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اسکان ۲۶۰۰ مهمان نوروزی در ۱۹ مدرسه لارستان

ستاد اسکان لارستان به میزبانی آموزش و پرورش لارستان در نیمه اول سفرهای نوروزی ۴۴۱ خانوار و ۲۶۰۰ نفر از خانواده های فرهنگی،کارکنان دولت و مشاغل آزاد را پذیرش کردند….

ستاد اسکان لارستان به میزبانی آموزش و پرورش لارستان در نیمه اول سفرهای نوروزی ۴۴۱ خانوار و ۲۶۰۰ نفر از خانواده های فرهنگی،کارکنان دولت و مشاغل آزاد را پذیرش کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان ، احمد علمدار معاون فرماندار ویژه لارستان ، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، ابراهیم کیان رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان، بهمراه معاونین و کارشناسان، از ستاد مرکزی و اماکن اسکان بازدید و از نزدیک شاهد روند اجرای مناسب و مطلوب این طرح در مدارس لارستان شدند.

این مدیریت با آماده سازی ۱۹ مدرسه و۱۴۵ اتاق با تجهیزات کامل، میزبانی از مهمانان فرهنگی و کارکنان دولت و هموطنان از جای جای ایران اسلامی را پذیرا است .

ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش لارستان تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ واقع در شهرجدید -بلوار معلم- ابتدای بلوار مهارت – دفتر ستاد اسکان، آماده میزبانی می باشد.

باشگاه فرهنگیان لارستان نیز با ۲۶ اتاق در خدمت مسافران نوروزی بوده است.

این ستاد در نیمه اول سفرهای نوروزی ۴۴۱ خانوار و ۲۶۰۰ نفر از خانواده های فرهنگی،کارکنان دولت و مشاغل آزاد را پذیرش کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین