پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آبان ماه امسال لارستان میزبان کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس است

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لارستان گفت: آبان ماه امسال لارستان میزبان کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس است. به گزارش میلاد لارستان، احمد علمدار در نشست خبری با اصحاب…

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لارستان گفت: آبان ماه امسال لارستان میزبان کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس است.

به گزارش میلاد لارستان، احمد علمدار در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برای برگزاری بازی ایران و روسیه تلاش های زیادی صورت گرفت که نقش اصحاب رسانه در آن پر رنگ بود و جا دارد از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کنبم، اظهار داشت: نگاه ما به ورزش در کنار بحث ورزشی یک نگاه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است زیرا ورزش می تواند تمام جنبه ها را پوشش داده و از طریق ورزش می توان بسیاری از معضلات را بر طرف کرد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، مسابقات مختلفی ویژه این ماه مبارک در اقصی نقاط لارستان در حال برگزاری است که اتفاق خوبی است و امیدوار هستیم این حرکت ها موجب توسعه شود، افزود: در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی از جمله برگزاری مسابقات فوتبال سوپر جام خلور، مسابقات باشگاهی فوتبال و فوتسال لارستان و بازی دوستانه فوتسال ایران و روسیه رقم خورد که امیدواریم این اتفاقات نیز در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه داشته باشد تا نتیجه آن توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی لارستان باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لارستان تصریح کرد: در کنار بحث فوتبال، امسال لارستان میزبان مسابقات کشتی جام تختی در اردیبهشت ماه خواهد بود که آن هم اتفاق مهمی قلمداد کرد.

این مسئول با اذعان به اینکه در مجموعه فرمانداری در کنار هیئت فوتبال هستیم و تلاش خواهیم کرد همکاری های لازم را داشته باشیم، اضافه کرد: در پایان تقاضامندم با توجه به اینکه آبان ماه امسال لارستان میزبان کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس است در مسابقات از نام شهدا و پاسداشت این برنامه با نیز استفاده کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین