شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

طراحی پرچم حسینیه اعظم لار انجام شد

طراحی پرچم حسینه اعظم لار بر مبنای لوگوی حسینیه انجام شد. به گزارش میلادلارستان، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی آیت اللهی از طراحی پرچم حسینه اعظم خبر داده و…

طراحی پرچم حسینه اعظم لار بر مبنای لوگوی حسینیه انجام شد. به گزارش میلادلارستان، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی آیت اللهی از طراحی پرچم حسینه اعظم خبر داده و بیان داشت: لوگو؛ همان خط معروف مرحوم حضرت آقا ست که با اندک دخل تصرفی در ترکیب بندی تبدیل به لوگو، مهر و نهایتا عبارت روی پرچم شده است،

mohr-71

بنا بر این گزارش  مهدی باقر نژاد نقاش و گرافیست در این باره اظهار داشت: عبارت” ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه”بر روی پرچم با  حسن انتخاب به فرمایش جناب سید حسن آقای آیت اللهی بزرگوار از آلبوم آقای سیدعلی مومن استفاده شده است.

 pa-r

طبعا برای اجرای پس زمینه پرچم می بایست فضایی متناسب با مضمون حدیث معروفه طراحی و استفاده می شد. استفاده از المانهای عاشورایی که شاید معروف ترین آنها نماد دست است در فضا سازی و نزدیکی به محتوای عبارت لوگوی روی پرچم بسیار کمک کننده است. و همچنین رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب که پر استفاده ترین رنگ در مراسم عاشورایی است.

این پرچم دارای هماهنگی ساختاری و رنگی با محتوای لوگوی استفاده شده بوده  و در اولین نگاه حس عاشورایی بودن را انتقال می دهد.

یادآور می شود طراحی پرچم و آرم ومهرحسینیه اعظم توسط  آقای مهدی باقرنژاد انجام گرفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “طراحی پرچم حسینیه اعظم لار انجام شد”

  1. آهو گفت:

    مننون از اطلاع رسانی خوبتان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین