شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیش بینی برداشت 39 هزار تن محصول از مزارع لارستان

کارشناس مسئول زراعت جهاد کشاورزی لارستان از پیش بینی برداشت ۳۹ هزار تن محصول از مزارع لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ برداشت جو از سطحی معادل ۲ هزار…

کارشناس مسئول زراعت جهاد کشاورزی لارستان از پیش بینی برداشت ۳۹ هزار تن محصول از مزارع لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ برداشت جو از سطحی معادل ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی آبی و حدود ۲۶ هزار هکتار اراضی دیم لارستان آغاز گردید.

این خبر را سعیدی نژاد کارشناس مسئول زراعت مدیریت جهاد کشاورزی لارستان بیان داشته و افزود:در سال زراعی جاری و با توجه به بارش نزولات آسمانی در مناطق دیم خیز شهرستان، پیش بینی می گردد بیش از ۱۵ هزار تن محصول جو از اراضی زیر کشت برداشت و به بازار مصرف عرضه شود.

  P3

 وی همچنین به برداشت پیاز طرح استمرار از ۲۵۰ هکتار سطح زیر کشت این محصول از اواخر اسفند ماه اشاره نموده و اظهار داشت:  نکته ای که این محصول را حائز اهمیت می کند تعادل قیمت بازار در زمان مصرف می باشد. وی گفت : انتظار می رود از سطح مذکور بیش از ۱۰ هزار تن پیاز برداشت و به بازار مصرف ارسال شود.

P1سعیدی نژاد در ادامه از پایان برداشت سیب زمینی طرح استمرار از سطح ۵۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت درلارستان خبر داده و گفت: برداشت این محصول که از ۱۵ دی ماه شروع شده، اخیرا به اتمام رسیده و طی آن بیش از ۱۴ هزار تن محصول سیب زمینی برداشت شده است. لازم به توضیح است محصول سیب زمینی طرح استمرار باعث تنظیم نسبي بازار این محصول در فصول سرد سال مي شود.

P2

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین