شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان:

4 پایگاه بهداشتی جدید در لارستان ساخته می شود

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از انجام مراحل اجرایی احداث یک باب درمانگاه جدید در بخش بیرم خبر داد و گفت: چهار پایگاه بهداشتی در شهرهای لار و اوز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از انجام مراحل اجرایی احداث یک باب درمانگاه جدید در بخش بیرم خبر داد و گفت: چهار پایگاه بهداشتی در شهرهای لار و اوز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

رامین اقتداری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه فعالیت های عمرانی زیادی در بخش های آموزشی، بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان لارستان در حال اجراست، اظهار داشت: میزان اعتبارات مصوب و ابلاغی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سال گذشته ۹۶ میلیارد تومان بوده که از این میزان اعتبار اختصاص یافته به طور ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ خانه بهداشت در سطح شهرستان لارستان افتتاح شده است، افزود: احداث مرکز اورژانس روستای دهکویه به پایان رسیده و چهار درمانگاه در روستاهای دُرز، کهنه، چاه نهر و شاه غیب در حال ساخت است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از انجام مراحل اجرایی احداث درمانگاه جدید در بخش بیرم خبر داد و تصریح کرد: سه پایگاه بهداشتی شهرک محمدرسول الله(ص)، محله کوی گاله و شهرک ثارالله در شهر لار و یک پایگاه بهداشتی در شهر اوز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین