شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

واریز نقدی بیش از 8 میلیارد ریال به حساب نیازمندان

میلاد لارستان: قائم مقام و معاون توانمند سازی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از واریز نقدی مبلغ ۸میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به حساب ۶۳۹ نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد در سال ۱۳۹۴ خبر داد .

قائم مقام و معاون توانمند سازی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از واریز نقدی مبلغ ۸میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به حساب ۶۳۹ نفر از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد در سال ۱۳۹۴ خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ رضا علی شرفا اظهار داشت : طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین»، از جمله طرحهایی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا میکند. در طرح «اکرام ایتام» حامیان ایتام حمایت یک یا چند کودک یتیم را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی را به حساب آنها واریز میکنند. در طرحی مشابه به نام محسنین ، حامیان و نیک اندیشان ، کمکهای خود را به کودکان غیر یتیم نیازمند تحت حمایت اهداء می نمایند.

شرفا افزود : در طرح اکرام تعداد ۲۰۹۵ حامی از ۶۳۹ یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت میکنند که در سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به حساب آنها واریز شده و در طرح محسنین تعداد ۲۵۷ حامی از ۳۳۰ خانواده محسنین حمایت می کنند که در این طرح نیز مبلغ ۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به حساب آنها واریز شده است.

وی با بیان اینکه  در هر کدام از این طرحها، فرد خیّر میتواند حامی تعدادی از این کودکان شود تصریح کرد : فرد حامی بایستی ماهانه حداقل ۳۰هزار تومان به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند و پس از ۳ ماه پرداخت متوالی میتواند با هماهنگی کمیته امداد کودک تحت حمایت خود را ملاقات کند. هر ۶ ماه یک بار نیز توسط کمیته امداد صورتحساب پرداختیها برای فرد حامی ارسال میشود.

وی خاطر نشان ساخت : طرح اكرام از نيمه دوم سال ۱۳۷۸ توسط كميته امداد امام خميني (ره‌) به اجرا درآمده است که خیرین علاوه بر پرداختهای نقدی ، مساعدتهای غیر نقدی خود را نیز از قبیل لوازم زندگی ، لوازم التحریر، اعزام ایتام به سفرهای زیارتی سیاحتی، اطعام ، تعمیرات مسکن و …را نیز اعطاء نموده اند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین