پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
رئیس اداره زندان لارستان

پیشرفت 95 درصدی زندان جدید لارستان+عکس

میلاد لارستان: رئیس اداره زندان لارستان از پیشرفت ۹۵ درصدی زندان این شهرستان خبر داد و گفت: هزینه ساخت زندان جدید ۱۷۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره زندان لارستان از پیشرفت ۹۵ درصدی زندان این شهرستان خبر داد و گفت: هزینه ساخت زندان جدید ۱۷۰ میلیارد ریال است.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق شکراالله آسیایی رییس اداره زندان شهرستان،از ساختمان در حال احداث زندان لارستان بازدید کرد.

شکراالله آسیایی رییس اداره زندان شهرستان درحاشیه این بازدیددر سخنانی گفت:این مکان به صورت میانگین از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخورداربوده و هزینه ساخت آن حدود ۱۷۰ میلیارد ریال خواهد بود که تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی گفت: ساختمان جدید اداره زندان لارستان در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با زیربنای ۶۸۵۰ مترمربع دارای بخشهای اداری، کلاسهای آموزشی و فرهنگی، ۶۰ اتاق، ۴ بند، بهداری، آشپزخانه، کتابخانه، رخت شویی و پتوشویی، اتاق تاسیسات، کابین های تلفن در موقع ملاقلات حضوری، سلف سرویس، سالن ورزشی، نانوایی، ۳۸ محل نگهداری زندانی، سرویس بهداشتی و موتور خانه بوده که توسط سازمان زندانها در دست احداث است و به نظر می رسد در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: یکی از عمده دلایل ساخت ساختمان جدید زندان لارستان، قرار گیری ساختمان فعلی در داخل شهر و فضای اندک آن است.

علی اکبر نجیب زاده ادامه داد: زندان فعلی شهرستان فضای مناسبی برای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی ندارد و از قرار گرفتن زندان در درون بافت شهری راضی نیستیم و تمام تلاش ها بر این است تا هر چه سریعتر ساختمان زندان جدید شهرستان به بهره برداری برسد.

معاون استاندار فارس در پایان از تمام عوامل دست اندرکار ساخت این پروژه تشکر و قدردانی کرد .

گفتنی است ساختمان جدید اداره زندان شهرستان در ۶ کیلومتری شهر اوز قرار دارد.

zendan larestan 01

zendan larestan 02

zendan larestan 03

zendan larestan 04

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین