پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

واگذاری 206 قطعه زمین در روستای هَرم جویم

میلاد لارستان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با بیان اینکه ۲۰۶ قطعه زمین در روستای هرم لارستان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است، گفت: تاکنون به ۸۱ نفر وام مقاوم سازی مسکن روستایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با بیان اینکه ۲۰۶ قطعه زمین در روستای هرم لارستان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است، گفت:  تاکنون به ۸۱ نفر وام مقاوم سازی مسکن روستایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در مراسمی، چند پروژه طرح هادی و بهسازی روستای هرم از توابع بخش جویم لارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ناصر زائری در حاشیه آئین افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انجام عملیات طرح هادی و بهسازی در روستاها  که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می گیرد موجب عمران و آبادی و  شور ونشاط و امید به زندگی در روستاها شده است .

وی در این روز، ۴ هزار و ۹۱۰ متر مربع از معابر روستای هرم با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ماده ۱۸۰ و قیررایگان بیس ریزی و آسفالت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۷۰۰ میلیون ريال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ جهت ۵۲۰ مترتک لبه و کانیو و ۴ هزار ۹۰۰ متر زیرسازی تخصیص یافته است.

زائری بیان کرد: در این روستا تاکنون ۴۲۴  جلد سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک جویم صادر و تحویل مالکین شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۲۰۶ قطعه زمین در روستای هرم لارستان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است، تصریح کرد:  تاکنون به ۸۱ نفر وام مقاوم سازی مسکن روستایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، گفت: در روستای هرم لارستان تاکنون ۱۳۶ فقره پروانه ساخت به متراژ ۲۳ هزار و ۱۰۴  مترمربع زیربنا صادر شده است .

به گزارش میلاد لارستان؛ روستای هرم از توابع بخش جویم لارستان قریب به ۲ هزار ۳۵۰ نفر جمعیت دارد که در فاصله ۱۲۸ کیلومتری از شهر لار واقع شده است.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین