یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور مسئولان محلی صورت گرفت:

افتتاح چند پروژه طرح هادی در روستای چغان لارستان

میلاد لارستان: چند پروژه طرح هادی با حضور مسئولان محلی در روستای چغان لارستان افتتاح شد.

چند پروژه طرح هادی با حضور مسئولان محلی در روستای چغان لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، مسعود راسخی معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، هوشنگ دلاور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان چند پروژه طرح هادی و بهسازی روستای چغان از توابع بخش جویم لارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در حاشیه آئین افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این روز، ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع از معابر روستای چغان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بند ب، ماده ۱۸۰ و قیررایگان بیس ریزی و آسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: مبلغ ۱ هزار و ۲۰۰ میلیون ريال از محل اعتبارات ملی جهت ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع آسفالت اختصاص داده شده است.

زائری بیان کرد: مبلغ ۸۴۰ میلیون ريال از محل اعتبارات طرح توسعه جهت ۷۲۴ مترتک لبه و ۴۱۶ متر کانیو و ۸ هزار متر زیرسازی تخصیص یافته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، افزود: در این روستا تاکنون ۵۵  جلد سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک جویم صادر و تحویل مالکان شده است.

این مسئول با بیان اینکه به ۳۱ نفر از متقاضیان ساخت مسکن مقاوم مبلغ سه میلیارد و صد میلیون ریال تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی پرداخت شده است، تصریح کرد:  در روستای چغان لارستان تاکنون ۷۷ فقره پروانه ساخت به متراژ ۱۱ هزار و ۲۷۵  مترمربع زیربنا صادر شده است .

به گزارش میلاد لارستان؛ روستای چغان از توابع بخش جویم لارستان قریب به ۱ هزار نفر جمعیت دارد که در فاصله ۱۲۵ کیلومتری از شهر لار واقع شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین