شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان خبر داد:

واگذاری 912 قطعه زمین مسکونی به روستائیان کهنه اوز لارستان

میلاد لارستان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از واگذاری ۹۱۲ قطعه زمین مسکونی در روستای کهنه خبر داد و گفت: تاکنون در این روستا به ۸۲ نفر از متقاضیان تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از واگذاری ۹۱۲ قطعه زمین مسکونی در روستای کهنه خبر داد و گفت: تاکنون در این روستا به ۸۲ نفر از متقاضیان تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام  پرداخت شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور علی علی پور معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان، ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و تعدادی از مسئولین محلی، چند پروژه از طرح های هادی روستایی در شهرک توحید کهنه اوز به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح این پروژه، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در جمع خبرنگاران، گفت: اجرای پروژه های بهسازی و طرح های هادی روستایی با مشارکت مردم، موجب پیشرفت بیشتر و رونق و آبادانی روستاها خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۳۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۲۸۰ میلیون ریال از معابر شهرک توحید کهنه اوز آسفالت شده است، افزود: میزان ۶۶۶ متر تک لبه و ۷۴۲ متر کانیو با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و گاز در این شهرک صورت گرفته است.

زائری مبلغ ۵۳۰  میلیون ريال از محل اعتبارات آماده سازی بابت ۱۰ هزار مترمربع زیرسازی صرف شده است، تصریح کرد: در مجموع ۲ هزار و ۵۱۰ میلیون ريال اعتبارات در این روستا هزینه شده است .

این مسئول از واگذاری ۹۱۲ قطعه زمین مسکونی در روستای کهنه خبر داد و گفت: تعداد ۳۱۲ جلد سند مالکیت نیز در این روستا صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، اضافه کرد: تاکنون به ۸۲ نفر از متقاضیان تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به مبلغ هشت میلیارد و دویست میلیون ریال وام  پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۸ فقره پروانه ساخت با زیربنای ۱۸ هزار و ۲۱۳ مترمربع در شهرک توحید صادر شده است، ادامه داد: تعداد ۶۳ فقره نیز با زیربنای ۱۲ هزار و ۴۶۵ مترمربع در روستای قدیم کهنه اوز پروانه ساخت صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ روستای کهنه از توابع بخش اوز لارستان دارای ۳۷۰۰ نفر جمعیت بوده که در فاصله ۶۰ کیلومتری از لار قرار دارد.

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین