دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به عنوان تنها نماینده استان فارس؛

نوجوان لارستانی به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی دعوت شد

میلاد لارستان: رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: فدراسیون کشتی ۱۴ نوجوان را به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی در میان آنها دیده می شود.

رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: فدراسیون کشتی ۱۴ نوجوان را به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی در میان آنها دیده می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ زین العابدین عرب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عسکرپور به عنوان تنها نماینده استان فارس به این اردو دعوت شده است، اظهار داشت: اردوی تیم های ملی کشتی ساحلی جمهوری اسلامی ایران در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از چهارم اردیبهشت ماه ۹۵ به مدت ۱۰ روز در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اردو برای اعزام نفرات برتر به رقابت های کشتی ساحلی دنیا است، تصریح کرد: کشتی گیران حاضر در این اردو پس از سپری کردن سه مرحله حضور در اردوی تیم ملی کشتی ساحلی، در رقابت های انتخابی شرکت می کنند و نفرات اول هر وزن به پیکارهای قهرمانی جهان که خرداد ماه ۹۵ در کشور کرواسی برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

رییس هیئت کشتی استان فارس افزود: محمد احمدی از استان البرز، عباس مقدسی از خراسان رضوی، مهدی حسین آبادی از کرمانشاه و رضا رضی پور از مازندران دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی ساحلی در وزن ۶۰ کیلوگرم است که امید می رود محمدرضا عسکرپور با پیروزی در برابر آنها جواز حضور در مسابقات جهانی کرواسی را کسب کند.

عرب خاطرنشان کرد: عسکرپور هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان که از ۲۴ فروردین ماه ۹۵ آغاز شده و برای شرکت در رقابت های جهانی و آسیایی است حضور دارد که پس از گذراندن این اردو بلافاصله به جمع کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی کشتی ساحلی اضافه خواهد شد.

رییس هیئت کشتی استان فارس گفت: این نوجوان لارستانی مدال برنز رقابت های قهرمانی نونهالان کشور، عنوان نائب قهرمانی پیکارهای کشتی ساحلی نوجوانان ایران و حضور در اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد.

وی بیان کرد: فردین معصومی از کشتی گیران عنوان دار دنیا به عنوان سرمربی هدایت نفرات منتخب تیم ملی کشتی ساحلی را به عهده دارد و رضا شاه منصوری به اتفاق چهار مربی دیگر از استان های مازندران، گیلان، تهران، البرز و خوزستان به عنوان مربی حضور دارند و عزیزالله واگذاری از مازندران نیز سرپرست کشتی گیران این اردو است.

زین العابدین عرب در پایان با اعلام رضایت از عملکرد هیئت  کشتی شهرستان لارستان تاکید کرد: هیئت کشتی شهرستان لارستان یکی از هیئت های مستعد و فعال  در رشته کشتی آزاد و ساحلی می باشد که جا دارد از زحمات علی اکبر عسکرپور رئیس هیئت کشتی شهرستان لارستان و دیگر دست اندرکاران این پیشکسوت تشکر و قدردانی کنم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین