یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فراخوان دومین جایزه ادبی رویینا

  دبیرخانه جایزه شعر خلیل روئینا، برای برگزاری دومین دوره این رویداد فراخوان داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، دومین…

 

دبیرخانه جایزه شعر خلیل روئینا، برای برگزاری دومین دوره این رویداد فراخوان داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، دومین دوره جایزه شعر خلیل رویینا برگزار می شود. عنایت اله سیار (دبیر اجرایی)، اظهار داشت، دوره دوم جایزه شعر روئینا به صورت منطقه ای و در محدوده جنوب فارس (لارستان و شهرهای اطراف) و در دو بخش اصلی «با موضوع آزاد» و بخش ویژه «شعر آیینی» برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال با توجه به راه‌اندازی سایت اختصاصی جایزه شعر خلیل روئینا، به نشانی www.khalilrouina.ir، دریافت آثار، اطلاع از جزییات فراخوان و انتشار اخبار دوره دوم رویداد، از طریق این سایت انجام می شود.

دومین دوره جایزه شعر خلیل روئینا، به همت انجمن ادبی آفتاب لارستان و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و شهر لار، شهرداری و شورای شهر لار و مؤسسه فرهنگی هنری چارسوق لارستان در نیمه اول آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

«خلیل روئینا» دبیر فقید انجمن ادبی آفتاب لارستان و از شاعران نامدار جنوب فارس در دو دهه گذشته است. برگزاری یک رویداد شعری رقابتی در لارستان همواره یکی از علاقه‌مندی‌های زنده‌یاد روئینا بود. جمعی از شاعران جنوب فارس به احترام ایشان «جایزه شعر خلیل روئینا» را پایه‌گذاری و اولین دوره آن را در خردادماه ۱۴۰۲ برگزار کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین