یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مناطق شرقی و جنوبی استان فارس آماده بارش‌های رگباری باشند

  مدیرکل هواشناسی استان فارس با اعلام هشدار سطح زرد برای آسمان استان فارس گفت: مناطق شرقی و جنوبی استان آماده بارش‌های رگباری باشند. به گزارش میلاد لارستان، مسعود حقیقت…

 

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اعلام هشدار سطح زرد برای آسمان استان فارس گفت: مناطق شرقی و جنوبی استان آماده بارش‌های رگباری باشند.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود حقیقت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به بارش‌های رگباری تابستانه و جاری شدن روان آب همراه با رعد و برق و وزش باد اظهار داشت: این پدیده‌های جوی از ظهر امروز جمعه ۱۲ مردادماه آغاز می‌شوند و تا دوشنبه پانزدهم همین ماه در شیراز و استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: این سامانه جدید بارشی تابستانه، مناطق شرقی و جنوبی در شهرستان‌های داراب، زرین دشت، نی‌ریز، استهبان، لارستان، جویم، فسا، جهرم و شیراز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای روز شنبه ۱۳ مردادماه این سامانه در مناطق شمالی و شهرستان آباده و شرق استان به ویژه جنوب شرق فعال است و برای یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ مرداد) در مناطق شرق، جنوب شرق، شهرستان‌های نی‌ریز و داراب و مناطق شمال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس در پایان تصریح کرد: اثر مخاطره همچون جاری شدن روان آب و برخورد صاعقه وجود دارد برای همین هم پرهیز از نشستن در بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها (حتی رودخانه‌های کم آب و خشک)، عدم پارک خودرو در حاشیه درختان کهن سال، پرهیز از دره‌نوردی و عدم حضور در ارتفاعات و آن هم در ساعت‌های بعداز ظهر توصیه می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین