یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

احداث ۶ کیلومتر آتش بر در اراضی ملی لارستان

    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به افزایش دما و احتمال آتش سوزی در عرصه های مرتعی گفت: به دلیل بارندگی های خوب سال جاری…

 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به افزایش دما و احتمال آتش سوزی در عرصه های مرتعی گفت: به دلیل بارندگی های خوب سال جاری پوشش گیاهی مناسب در نقاط بحرانی و حساس روستای ده فیش بخش بنارویه و روستای کهنه مرکزی لارستان احتمال وقوع آتش سوزی درعرصه های مرتعی رو به افزایش است که با ایجاد ۶ کیلومتر آتش بر احداث کردیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در منطقه بحرانی و حساس روستای ده فیش بخش بنارویه و روستای کهنه مرکزی شهرستان لارستان ۶کیلومتر آتش بر احداث شد.

مسعود لادنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به افزایش دما و احتمال آتش سوزی در عرصه های مرتعی گفت: به دلیل بارندگی های خوب سال جاری پوشش گیاهی مناسب در نقاط بحرانی و حساس روستای ده فیش بخش بنارویه و روستای کهنه مرکزی لارستان احتمال وقوع آتش سوزی درعرصه های مرتعی رو به افزایش است که با ایجاد ۶ کیلومتر آتش بر احداث کردیم.

لادنی افزود: مهار و کنترل آتش سوزی در عرصه های طبیعی مستلزم بسیج همگانی و همیاری تمام مسئولان و مردم از جمله مشارکت دامداران، همیاران طبیعت و بهره برداران دانست و تعامل بیشتر آنان نقش مهمی در راستای فعالیتهای پیشگیرانه و جلوگیری از آتش سوزی خواهد داشت .وی تصریح کرد: فرهنگسازی در بین روستاییان و تقویت فرهنگ حفاظت از طبیعت می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از تخریب و آسیبهای وارده به این عرصه ها داشته باشد.

وی در ادامه افزود: تیم های عملیاتی برای اطفاء حریق های احتمالی در لارستان توسط گشتهای ویژه و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی صورت گرفته و این نیرو ها به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش می باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین