یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

کمبود نیرو یکی از مشکلات اداره ارشاد لارستان/گلایه از حضور کمرنگ نمایش لارستان در جشنواره‌های استانی و ملی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان یکی از مشکلات این اداره را کمبود نیرو دانست و تصریح کرد: این مورد نیز از سمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی…

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان یکی از مشکلات این اداره را کمبود نیرو دانست و تصریح کرد: این مورد نیز از سمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم و قول هایی جهت تامین نیرو داده شده و امیدواریم این اتفاق بزودی صورت پذیرد.

به گزارش میلاد لارستان در صبح روز ۱۷ مردادماه ۱۴۰۳ به مناسبت روز خبرنگار جلسه‌ای با حضور اصحاب رسانه و تعدادی از مسئولان در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست صمیمی، روح‌الله شاهدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه امسال از لحاظ جذب و تأمین بودجه فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوضاع خوبی داشته و موفق به جذب مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان شده است، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود اداره فرهنگ و ارشاد لارستان در این مدت منفعل بوده و برنامه خاصی نداشته، معمولا در تابستان بدلیل گرمای هوا و کمبود امکانات استقبال از برنامه ها کمتر است.

وی با اذعان به اینکه پس از سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به لارستان و پیگیری‌های فرماندار، تعمیر چیلر خنک کننده سالن اجتماعات لار در حال انجام است و بزودی به پایان خواهد رسید، افزود:  قطعا در نیمه دوم سال برنامه های فرهنگی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان یکی از مشکلات این اداره را کمبود نیرو دانست و تصریح کرد: این مورد نیز از سمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم و قول هایی جهت تامین نیرو داده شده و امیدواریم این اتفاق بزودی صورت پذیرد.

این مسئول با ابراز تأسف از حضور کمرنگ نمایش لار در جشنواره‌های استانی و ملی، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا تمهیداتی برای حضور نمایش لار در جشنواره‌ها نیز صورت پذیرد و امیدواریم امسال شاهد این اتفاق باشیم تا نام لارستان در استان و کشور بدرخشد.

وی یادآور شد: در بحث راه اندازی مجدد خانه مطبوعات لارستان باید گفت که مجوز خانه مطبوعات وجود دارد اما نیاز است تا خبرنگاران لارستان اطلاعات خود را در سامانه رسانه ها ثبت کنند تا در صورت رسیدن به حدنصاب مجددا خانه مطبوعات لارستان راه اندازی شود.

 

ما الان درگیر جنگ روایت ها هستیم

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار فضل‌الله سلمانپور فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه هر کسی نسبت به کاری علاقه دارد و بعضی مواقع این عشق و علاقه فقط به نفع خود فرد است اما در حرفه خبرنگاری که خود فرد هم دیده نمیشود خبرنگار برای جامعه کار می کند و نتیجه آن آگاهی بخشی به جامعه بعنوان بزرگترین نیاز جامعه بشریت است، گفت: حال اگر این آگاهی بخشی به نحو درست صورت پذیرد بشریت به تعالی و سر منزل مقصود خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سختی کار خبرنگار زیاد است و باید برای انجام آن عشق داشت، افزود: در سطح جامعه بشری اختلافات شدیدی وجود دارد که از برخی بابت تفاوت فرهنگی و همگرایی مناسب است اما برخی اوقات اخبار باعث اختلاف شده و ممکن است خون ها ریخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه ما الان درگیر جنگ روایت ها هستیم، تصریح کرد: در بحث غزه دو روایت متفاوت توسط خبرنگاران به جامعه از دیدگاه حق و باطل ارایه می شود.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه خبرنگار واقعی کسی است که سلیقه شخصی خود را در خبر وارد نکند، اضافه کرد: خبرنگاران بخشی از تاریخ شفاهی ما هستند که باعث همگرایی جامعه شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین