یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای فارس شد

  در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی، از تلاش‌های احمد پهلوانیان تجلیل و امیر رئوف به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس معارفه شد. به گزارش میلاد…

 

در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی، از تلاش‌های احمد پهلوانیان تجلیل و امیر رئوف به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس معارفه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حسن عابدینی، معاون امور استانهای رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس که در سالن رکنی صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف رسانه ملی در دوران تحول جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین استمرار جهاد میدان است و رسانه ملی با تولید محتوای فاخر تلاش می کند در این مسیر گام بردارد.

عابدینی با بیان اینکه سازمان صداوسیما تلاش کرده است زیرساخت های فنی مراکز استانها را تقویت کند و بهترین خدمات را به مخاطبان دهد، افزود: طرح جدید نرم افزاری تبدیل همزمان تصاویر از اس دی به اچ دی و اف و واحد سیار تصویر اچ دی مرکز فارس از دو طرحی بود که در این راستا امروز در صداوسیمای فارس به بهره برداری رسید.

معاون امور استانهای رسانه ملی با اشاره به اینکه این طرح ها از صفر تا صد به همت مهندسان و متخصصان و کارشناسان فنی صداوسیمای فارس طراحی و راه اندازی شده است، ابراز امیدواری کرد: این طرح ها در مرکز فارس به عنوان الگو و نمونه به تهران و سایر مراکز گسترش می یابد.

وی جذب نیروهای نخبه، در اختیار قراردادن آنتن رسانه ملی به مراکز استانها روزانه به مدت ۱۰ ساعت و برنامه ریزی برای تبیین برنامه هفتم پیشرفت کشور را ازدیگر اقدامات رسانه ملی برشمرد.

عابدینی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات احمد پهلوانیان، مدیرکل سابق صداوسیمای فارس، او را فردی حرفه ای ، اخلاق مدار و دارای سجایای اخلاقی توصیف کرد و گفت: پهلوانیان در جای دیگری که سازمان صداوسیما نیاز دارد فعالیت خواهد کرد و حدود دو سالی که تصدی مدیرکلی صداوسیمای فارس را برعهده داشت توانست با خلاقیت و کار حرفه ای مرکز فارس را به جلو ببرد.

معاون امور استانهای رسانه ملی، در ادامه امر رئوف را مدیری حرفه ای، اخلاق مدار و آشنا به استان فارس دانت و گفت: ۶ سال مدیرکلی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیمای فارس از جمله سوابق ارزشمند این مدیر با تجربه است و امیدواریم در دوران جدید صداوسیمای فارس ماموریت ها و رسالت های خود را با قدرت ادامه دهد.

عابدینی از مسوولان استان خواست با هم‌افزایی، پویایی و نگاه رو به پیشرفت استان، صداوسیمای فارس را در انجام امور محوله یاری کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین