شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

زنگ سلامت در دبستان شاهد به صدا در آمد

به مناسبت هفته سلامت و به منظور فراهم آوردن شرایط ارتقای سلامتی محیطی،  زنگ سلامت با حضور دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان و محمد فیاض پور معاونت اداره…

به مناسبت هفته سلامت و به منظور فراهم آوردن شرایط ارتقای سلامتی محیطی،  زنگ سلامت با حضور دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان و محمد فیاض پور معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش لارستان در دبستان دخترانه شاهد به صدا در آمد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان رئیس دانشکده علوم پزشکی در سخنانی اظهار داشت: ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه یکی از اهداف مهم حوزه سلامت می باشد که هفته سلامت امسال با شعار غلبه بر دیابت در حال پیگیری است.

lu1

رئوفی اظهار داشت: دیابت یکی از بیماری هایی است که اکثر افراد جامعه به آن مبتلا هستند که به دلیل عدم آگاهی و ندانستن راههای کنترل و پیشگیری، در بسیاری اوقات توان مقابله با آن را نیز ندارند.لذا کلیه برنامه های درنظر گرفته شده در هفته سلامت امسال به ویژه  در نمایشگاه هفته سلامت با موضوع غلبه بر دیابت  وراههای مقابله با آن برپاشده است.

lu3

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در ادامه از دبستان شاهد به عنوان مقام دوم در برنامه بهداشت مدارس تقدیر نمود.

گفتنی است دراین مراسم برنامه های متنوع از قبیل اجرای نمایش عروسکی با موضوع دیابت ، جشنواره غذای سالم، مسابقات ورزشی برگزار شده و از سفیران سلامت مدارس تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین