جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس:

بیش از ۹۰ درصد صنایع استان فارس صنایع کوچک است

میلاد لارستان: مدیرعامل شرکت شهرک‌ها صنعتی استان فارس گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد صنایع فارس صنایع کوچک هستند تقویت و حمایت از این صنایع راهبرد اصلی ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌ها صنعتی استان فارس گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد صنایع فارس صنایع کوچک هستند تقویت و حمایت از این صنایع راهبرد اصلی ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور با اشاره به سهم بیش از  ۹۰ درصدی صنایع کوچک در استان فارس اظهار داشت: ارائه آموزش در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی، تقویت و توسعه خوشه‌های صنعتی، اجرای طرح کلینیک صنعت با هدف عارضه‌یابی و ارایه مشاوره به صنایع و کمک به واحدهای صنعتی با اختصاص تسهیلات بانکی از ماموریت‌های امسال در این حوزه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره  به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغال‌زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تقویت و حمایت از این صنایع که درصد بالایی از صنایع استان را به خود اختصاص داده‌اند جزو اولویت‌های این مجموعه است.

وی با اشاره به اجرای طرح کلینیک صنعت افزود: در این طرح که به ‌منظور عارضه‌یابی صنایع با استفاده از مشاوران برجسته در حال انجام است علاوه ‌بر شناسایی مشکلات، برای ارتقای فعالیت واحدها و نیز برون‌رفت از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.

صداقت‌پور با بیان اینکه در سال گذشته در قالب ۱۲۲ دوره آموزشی ۴۸۵۰ نفر از صنعتگران آموزش‌های مختلف را فرا گرفته‌اند گفت: امسال نیز دوره‌های آموزشی با کیفیت بالایی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره  به برنامه‌ریزی وزارت صنعت معدن و تجارت برای اختصاص تسهیلات به واحدهای راکد، در حال ساخت و ساز و واحدهای با ظرفیت کم تولید برای بهره‌برداری و نیز افزایش ظرفیت تولید صنایع گفت: در این  بخش ماموریت ویژه‌ای داریم و امیدواریم با اختصاص تسهیلات شاهد جهش مناسب در  صنعت فارس باشیم.

وی ارایه کمک‌های فنی و اعتباری به منظور فعال کردن ظرفیت تولید واحدهای صنعتی را از برنامه‌های امسال اعلام و بیان کرد: با توجه به عنوان نخست فارس در جذب تسهیلات نوسازی و فنی و اعتباری، امیدواریم این روند امسال نیز تداوم یابد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین