جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان در جمع فرهنگیان لارستان

توسعه و پیشرفت لارستان منوط به عملکرد معلمان است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: اگر معلمین، خوب در شهرها و روستاها به خدمت بپردازند رشد و توسعه و پیشرفت آن منطقه را در بر خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: اگر معلمین، خوب در شهرها و روستاها به خدمت بپردازند رشد و توسعه و پیشرفت آن منطقه را در بر خواهد داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده در جمع معلمین شهرستان با گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری ، در سخنانی هفته معلم را به تمامی فرهنگیان و معلمین شهرستان تبریک گفت.

وی با بیان سخن ارزشمند حضرت امام (ره) که می فرمایند: معلمی شغل انبیاست،تصریح کرد: این جمله کمی نیست و حضرت امام (ره) نیز بی حساب این جمله را نگفته است. چرا که انبیاء مردم را از جهالت به سمت آگاهی و از ظلمت به روشنایی هدایت نمودند و فرهنگیان عزیز نیز بایستی بر خود ببالند،که حضرت امام (ره) در وصف معلمین چنین جمله ی زیبایی را فرموده اند.

وی افزود: البته نبایستی از معیشت معلمین هم غافل شد و باید به رفاه و معیشت فرهنگیان بیشتر رسیدگی شود چون معلمی شغلی مهم، خطیر و پرزحمتی است. امیدوارم که در دولت تدبیر و امید رفاهیات معلمین محقق گردد.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: اینجانب هر جایی که رفته ام از معلمین لارستانی به نیکی یاد کرده اند. انشاءاله که معلمین جوان هم راه معلمین بازنشسته را دنبال کنند و به خدمت صادقانه بپردازد.

وی گفت: البته معلمین غیربومی نیز در این منطقه خدمات قابل توجهی را ارائه نموده و می نمایند که از آنها نیز سپاسگزارم.

نجیب زاده ادامه داد: اگر معلمین، خوب در شهرها و روستاها به خدمت بپردازند رشد و توسعه و پیشرفت آن منطقه را در بر خواهد داشت. و به این جمله بسنده می کنم که اگر خواهان تحول و توسعه در کشور هستیم نقش اصلی را معلمین ایفا می کنند و این حرف واقعاً‌ حرف درستی است.

فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: معلمین همچنین در جهت وحدت منطقه نیز نقش مؤثری دارند.

  وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی ها حرف های ناامیدی در بین جوانان می زنند؛ اظهار داشت: مابایستی به این جوانان مرزو بوم وآینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امید بدهیم و نقش اصلی در این زمینه را معلمین عزیز می توانند ایفا کنند.

نجیب زاده بیان کرد:خدا را شکر بعد از برجام کشور در حال  پیشرفت است، هر چند که بعضی ها نمی خواهند این پیشرفت ها را منعکس نمایند. ولی حقیقتاً کشور رو به جلو حرکت می کند.

فرماندار ویژه لارستان گفت:الحمداله در مذاکرات هسته ای که با حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب همراه بود ما سربلند بیرون آمدیم و این موضوع برجام پیروزی یک دولت نبود بلکه پیروزی رهبری و دولت و ملت را به همراه داشت. و همه ملت ایران از این پیروزی سربلند بیرون آمدند و قطعاً اگر حمایت مقام معظم رهبری، مدیریت و تدبیر ریاست محترم جمهوری ، تیم دیپلماسی و دانش و تدبیر وزیر محترم امور خارجه و ایستادگی مردم نبود موفقیتی حاصل نمی شد.

وی ادامه داد: متأسفانه کمتر از عملکرد دولت تدبیر و امید گفته شده و به نظر بنده این دولت مظلوم واقع گردیده است. مخصوصاً بعد از مذاکرات هسته ای دستاوردهای خوبی را در این مملکت شاهد بوده ایم بطوریکه  در این سه ماه اخیر هشت رئیس جمهور، پنج نخست وزیر، سه رئیس مجلس، چهارده وزیر امور خارجه و در کل شانزده هیئت بلند پایه خارجی جهت همکاری با جمهوری اسلامی ایران وارد این کشور شده اند و این سطح روابط دولت تدبیر و امید را با دیپلماسی دولت قبل مقایسه کنید که چقدر سطح این روابط بالا رفته است. همچنین پس از برجام شش قطعنامه شورای امنیت و دوازده قطعنامه شورای حکام به یکباره و یکجا لغو گردید و این کار کمی نبود. البته مردم ما هوشیار هستند و این موفقیت ها و پیروزی ها را مشاهده و قدردان آن هستند.

نجیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هم گریزی زد و گفت: در انتخابات اخیر مجلس هم الحمدلله مردم در خیلی از حوزه ها با دولت همیاری کردند و در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش در وهله اول عرض کنم که وظیفه قانونی من است که با نماینده محترم همکاری و تعامل داشته باشمولی این را هم بگویم که، اگر کسانی فکر می کنند که مردم به اصول گرایان رأی داده اند سخت در اشتباهند و مباحث جناحی و سیاسی در انتخابات دخیل نبوده است  و اگر هم بود خیلی کمرنگ و مسائل دیگر در رأی مردم مؤثر بود.

وی ادامه داد: اگر مباحث سیاسی و جناحی در انتخابات پررنگ بود با توجه به گرایش سیاسی مردم اعم از شیعه و سنی قطعاً نتیجه انتخابات غیر از این بود. البته خودشان هم می دانند و این سخن من باب یادآوری بود.

  وی در پایان خاطر نشان کرد انشاءاله همه با هم با وحدت و همراهی و همکاری هم بتوانیم امورات شهرستان را پیگیری نماییم.

پیش از این نیز محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان نیز به ارائه عملکرد این مدیریت پرداخت.

در پایان نیز از ۲۲ معلم و فرهنگی  نمونه استانی و شهرستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توسعه و پیشرفت لارستان منوط به عملکرد معلمان است”

  1. […] گویا جناب فرماندار لارستان در روز شنبه هفته جاری در یک نشست که به منظور تجلیل از معلمان در سالن اجتماعات مدرسه شهید […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین