دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان مطرح شد:

کنایه افشانی به مدیران دولتی و لزوم توجه به بخش خصوصی

استاندار فارس با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید بخش خصوصی را به تحرک وادار کند، گفت: بخش خصوصی فارس باید با سازماندهی بهتر و افزایش افراد خیلی قدرتمندتر…

استاندار فارس با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید بخش خصوصی را به تحرک وادار کند، گفت: بخش خصوصی فارس باید با سازماندهی بهتر و افزایش افراد خیلی قدرتمندتر از این باشند و این قدرت را باید با تلاش به دست بیاورند. مهندس سید محمدعلی افشانی در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان با ابراز ناخرسندی از سهم استان در صندوق کشاورزی کشور، اظهار داشت: انتظار داشتم حداقل ۱۰ درصد از این اعتبارات به فارس تعلق گیرد در حالیکه هم اکنون سهم ما کمتر از چهار درصد است که این موضوع نشان دهنده عدم توان بخش خصوصی استان است.

وی با اشاره به این که فارس تنها استانی است که حتی یک کیلومتر آزادراه ندارد، افزود: استانی با این گذشته و تاریخ و نیروی انسانی توانمند، دردآور است که در مسیر توسعه نباشد و اصلاح این وضعیت نیز یک شبه صورت نمی گیرد.

مهندس افشانی با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید دایره ارتباطاتش را وسیع تر کرده و با صنعتگران و تولیدکنندگان  بیش از گذشته ارتباط داشته باشد، گفت: نهادهای اجتماعی هرچه بیشتر شوند سود می کنیم؛ جوان ترها باید بیایند و به تدریج وارد عرصه شوند.

وی تصریح کرد: برخی مدیران نمی خواهند از این لاک بیرون بیایند که دولت بدون بخش خصوصی امکان ادامه حیات ندارد؛ باید در زمینه های مختلف به بخش خصوصی مراجعه کنیم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، وی با اشاره به سخنان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر اولویت استان فارس در استفاده از اعتبارات تسهیلات بخش تولید، اظهار داشت: این تسهیلات به صورت سهمیه بندی ارائه نمی شود و هر استانی طرح های بیشتری ارائه دهد استفاده بالاتری از این تسهیلات خواهد کرد.

استاندار فارس تاکید کرد: اتاق بازرگانی استان باید سهم فارس را از تفاهم نامه های همکاری که اخیراً در کشور در حوزه های مختلف با سایر کشورها منعقد می شود، بیشتر کند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین