شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مسابقات ملی فناوری نانو در لار

ششمین دوره مسابقه فناوری نانو همزمان با سراسر کشور در ۴ مرکز آزمون استان فارس برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، به گفته…

ششمین دوره مسابقه فناوری نانو همزمان با سراسر کشور در ۴ مرکز آزمون استان فارس برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، به گفته مسئول برگزاری رقابت ها این مسابقات همزمان در ۳۰ مرکز آزمون ۲۰ استان امروز برگزار شده  که چهار مرکزآزمون آن درشهرهای شیراز، فیروزآباد، جهرم و لارستان است.

مجتبی جعفری با اشاره به یک مرحله‏ ای بودن این مسابقات ملاک رامعلومات تئوری شرکت کنندگان اعلام کرد وافزود: سوالات آزمون چندگزینه‌ای است و برای سنجش توان علمی داوطلبان تعدادی سوال تشریحی هم طراحی شده است و پاسخ به آن برای داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو اجباری است.

او گفت: شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی این گواهی را دریافت می کنند. جعفری گفت: هدف از این مسابقات ایجاد فضای رقابتی سالم برای افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانووگسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاهها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور است.

همه علاقمندان به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، استادان، کارمندان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را داشته اند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین