چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
معاون استاندار فارس مطرح کرد

آمادگی استان فارس برای همکاری با ترکیه در زمینه توسعه گردشگری

میلاد لارستان: معاون گردشگری استاندار فارس با اشاره به اینکه ورود وزیر گردشگری و هیئت سرمایه‌گذاران کشور ترکیه به شیراز نویدبخش آغاز تعاملات فرهنگی است گفت: استان فارس آمادگی دارد در زمینه توسعه گردشگری با ترکیه همکاری کند.

معاون گردشگری استاندار فارس با اشاره به اینکه ورود وزیر گردشگری و هیئت سرمایه‌گذاران کشور ترکیه به شیراز نویدبخش آغاز تعاملات فرهنگی است گفت: استان فارس آمادگی دارد در زمینه توسعه گردشگری با ترکیه همکاری کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاپور رستمی در نشست خبری مشترک هیئت گردشگری ترکیه با ایران اظهار داشت: ورود وزیر گردشگری و هیئت سرمایه‌گذاران کشور ترکیه به  شیراز نویدبخش آغاز تعاملات فرهنگی است و استان فارس آمادگی دارد در زمینه توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این زمینه با ترکیه همکاری کند.

وی با بیان اینکه استان فارس از لحاظ وسعت و جمعیت چهارمین استان کشور است گفت: ظرفیت‌های استان فارس در زمینه گردشگری سبب شده که در برنامه‌های توسعه استان این امر در اولویت قرار گیرد.

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس افزود: استان فارس با ۳ هزار اثر تاریخی، بیش از هزار بقعه متبرکه و جاذبه‌های طبیعی ظرفیت خوبی در زمینه گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

رستمی با اشاره به وجود حافظ و سعدی در شیراز و شباهت‌های فرهنگی بین ایران و ترکیه خاطرنشان کرد: استان فارس آمادگی دارد در زمینه فرهنگی تبادل و ارتباط خوبی با ترکیه برقرار کند.

وی تصریح کرد: امید است این سفر پیامدهای خوبی برای استان فارس داشته باشد و در کنار توافقات بین‌المللی بین ایران و ترکیه شاهد سرمایه‌گذاری فرهنگی و گردشگری بین استان فارس و ترکیه باشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمادگی استان فارس برای همکاری با ترکیه در زمینه توسعه گردشگری”

  1. محمد گفت:

    فقط حافظیه و سعدیه؟
    پس شهرستان ها چی؟
    کازرون، داراب، فیروز اباد، دشت ارژن ………

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین