دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیامی که از فرماندار ویژه لارستان به روابط عمومی ها مخابره شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و از زحمات دست‌اندرکاران و مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطات قدردانی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و از زحمات دست‌اندرکاران و مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطات قدردانی كرد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی آئینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

در اهمیت روز روابط عمومی همین نکته بس که مقام معظم رهبری در پیامی فرمودند: روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.

روابط عمومي به مفهوم امروزي به عنوان يك مجموعه هدف مند و تخصصي، عهده دار رسالت خطير مهندسي افكار عمومي و تسهيل فرايند اطلاع رساني و تعاملات اجتماعي مي باشد. مجموعه اي كه به عنوان هنر هشتم، يكي از اركان مهم توسعه سازماني و اصلي ترين حلقه اتصال و پيوند دو سويه سازمان ها با مخاطبين محسوب شده و كاربرد تعابيري همانند چشم بينا، گوش شنوا و زبان گويا و آئينه تمام نماي سازمان در مورد آن، نشان از جايگاه مهم، استراتژيك و كليدي اين حرفه دارد.

۲۷ اردیبهشت در حقيقت فرصت ارزشمندي براي تشكر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است و در کل خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي كه در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند، قابل تقدير است.

اينجانب بر خود لازم دانسته فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز «ارتباطات و روابط عمومی»؛ را به تمامی دست‌اندرکاران و مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطات و مسئولین و کارشناسان فعال و پرتلاش روابط عمومی ادارات، نهادها، ارگانها، سازمانها، دانشگاهها، بخشداری ها، شهرداری ها، بانکها و موسسات سراسر منطقه لارستان بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفيق روز افزون همه اين عزيزان را جهت تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

علی اکبر نجیب زاده
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین