جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در سال گذشته صورت گرفت

معافیت نیازمندان از پرداخت عوارض شهرداری و هزینه انشعاب آب، برق و گاز

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از معافیت تعداد ۷۳ خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی،عوارض شهرداری،هزینه اشعاب آب،برق و گاز برای واحد های استاندارد و برای یک بار در سال گذشته خبر داد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از معافیت تعداد ۷۳ خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی،عوارض شهرداری،هزینه اشعاب آب،برق و گاز برای واحد های استاندارد و برای یک بار در سال گذشته خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور اظهار داشت: معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه های صدورپروانه ساختمانی،عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب،برق و گاز برای یک بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف خواهد بود که در همین راستا تعداد  ۷۳ خانوار از مددجویان تحت پوشش این نهاد با همکاری دستگاههای ارائه دهنده خدمات ذکر شده از این خدمات بهره مند گردیده اند .

دلاور تصریح کرد : تعداد ۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان لارستان از این تسهیلات به طور رایگان استفاده کردند و به منظور کمک به خانواده های تحت حمایت امداد و رفع مشکلات آنها و با معرفی خانواده های محروم تحت حمایت به سازمان های مربوطه، از واگذاری انشعابات و تسهیلات رایگان این سازمانها بهرمند شدند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین