شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16
رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان خبر داد:

احداث ساختمان مجزا برای شورای اسلامی شهرستان لارستان

میلاد لارستان: رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان از شروع به‌کار ساخت ساختمان شورای اسلامی شهرستان در طبقه دوم شورای شهر لار خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان از شروع به‌کار ساخت ساختمان شورای اسلامی شهرستان در طبقه دوم شورای شهر لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان با حضور همه اعضا، در سالن جلسات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد و یعقوب موحدی، رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان از شروع به‌کار ساخت ساختمان شورای اسلامی شهرستان در طبقه دوم شورای شهر لار خبر داد.

وی گفت: شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای شهرستان باید شورای شهرستان را بیش از پیش یاری دهند تا بتواند به عنوان منتخب جامعه در پیگیری مسائل و مشکلات مردم شهرها و بخش‌ها بیشتر تلاش کند.

موحدی افزود: آغاز سفر هوایی به عتبات عالیات از لارستان پس از پایان ماه مبارک رمضان حاصل تلاش مشترک مسئولان اجرایی شهرستان، مسئولان فرودگاه بین‌المللی، شورای اسلامی شهرستان و دفاتر زیارتی لارستان است.

در این جلسه اعضای شورای شهر لارستان تقاضای نشست مشترک شورای شهرستان با نماینده مردم در مجلس برای ارتباط و همکاری بیشتر و نیز درخواست حضور مدیر مخابرات لارستان در جلسه شورا برای مطرح شدن مشکلات و کمبودهای این حوزه را مطرح کردند که مورد پذیرش موحدی قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین