یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
موحدی در آخرین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان

زنگ پایان کار شوراهای اسلامی به صدا درآمده است

میلاد لارستان: چهل و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان (دوره چهارم) به عنوان آخرین جلسه در سال ۹۵ با حضور ده نفر از ۱۴ عضو این شورا برگزار شد.

چهل و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان (دوره چهارم) به عنوان آخرین جلسه در سال ۹۵ با حضور ده نفر از ۱۴ عضو این شورا برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان لارستان؛ این جلسه، با محوریت ارائه گزارش، بحث و کنکاش پیرامون اقدامات این شورای اسلامی و مشکلات و تنگناها، و نیز تصویب بودجه سال ۹۶ تشکیل شد، یعقوب موحدی رییس شورای اسلامی شهرستان در آغاز جلسه ضمن ارائه گزارش کوتاهی از جلسات برگزار شده و پیگیری‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف، به پایان یافتن دوره چهارم شوراها در ماه‌های آینده اشاره و در عین حال تأکید کرد: با وجود همه سختی‌ها  باید تا روز آخر حضور در شوراهای شهرها و بخش‌ها و همچنین شورای شهرستان، برای خدمت به اسلام، نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز لارستان تلاش کنیم.

وی مرور قول و وعده‌های داده شده به مردم در آغاز دوره را برای همه اعضای شوراهای اسلامی لازم دانست و افزود: البته ما وظیفه داریم طبق قوانین و مقررات و بر اساس تکلیف اسلامی و انسانی که بر دوش داریم عمل کنیم، و نتیجه کار به دست خداست.

موحدی با بیان اینکه «صدای زنگ پایان شوراهای اسلامی به صدا درآمده»، خاطرنشان کرد: خوب است در این روزهای پایانی اقدامات انجام شده را از طریق رسانه‌ها و مطبوعات به اطلاع مردم رسانده و البته کارهای انجام نشده یا نیمه تمام را به شیوه خوبی به پایان برسانیم.

در ادامه جلسه، اعضای شورای اسلامی لارستان به بیان نظرات خود و همچنین ارائه گزارش از شهرها و بخش‌های مختلف پرداختند.

در چهل و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان همچنین بودجه این شورا در سال ۱۳۹۶ با مبلغی حدود ۹۴۰ میلیون ریال به تصویب اعضای حاضر رسید. رییس و اعضای شورا هم بر تأمین این بودجه و تلاش برای جذب منابع مالی قانونی برای این هدف تأکید کردند. در پایان طبق برنامه مصوب، اعلام شد نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان در سال ۹۶، ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زنگ پایان کار شوراهای اسلامی به صدا درآمده است”

  1. اوزی گفت:

    جناب اقای موحدی قول دادند که در زمان این شورا در بخش اوز. دادگاه. واداره ثبت اسناد دایر نمایند وبا همکاری شورای شهر اوز این خواسته مردم را بر اورده نمایند مردم اوز کماکان منتظر این قول ریس شورای شهرستان لارستان هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین