دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان استیجاری است

میلاد لارستان: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لارستان، گفت: با مسائل و مشکلاتی از جمله استیجاری بودن ساختمان اداره روبه‌رو است که با همکاری و کمک شورای شهرستان و دیگر مسئولان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لارستان، گفت: با مسائل و مشکلاتی از جمله استیجاری بودن ساختمان اداره روبه‌رو است که با همکاری و کمک شورای شهرستان و دیگر مسئولان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شمس‌علی اسکندری، در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان مهمان این جلسه بود و اعضای این شورا قطع دست واسطه‌ها برای امور ثبتی، مسأله‌ هزینه‌ بالای ثبت املاک، کمبود تعداد نقشه‌بردار در برخی بخش‌ها، مسأله‌ سندهای تک برگی و موضوع ماده ۱۴۷ در حوزه ثبت اسناد را به عنوان مهم‌ترین موضوعات و مسائل حوزه ثبت مطرح کردند.

اسکندری گفت: اداره ثبت اسناد و املاک لارستان با مسائل و مشکلاتی از جمله استیجاری بودن ساختمان اداره روبه‌رو است که با همکاری و کمک شورای شهرستان و دیگر مسئولان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

وی کمبود نیرو در این اداره و وجود برخی واسطه‌ها در کارهای ثبتی را دو مشکل دیگر در حوزه ثبت اسناد و املاک عنوان و تصریح کرد: با کار و تلاش پیگیرانه می‌توان مشکلات باقی مانده را برطرف کرد اما در این بین نیاز به حمایت همه مسئولان است.

رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک لارستان خاطرنشان کرد: مسائل مرتبط با ثبت اسناد، نقشه‌کشی و صدور مجوزها، غیر از اداره ثبت اسناد به ادارات دیگر هم مربوط می‌شود و باید طبق قوانین اینها را از یکدیگر تفکیک کرد.

اسکندری با تأیید مشکل کمبود نقشه‌بردار در حوزه‌ تابعه این اداره تصریح کرد: امید است که این مشکل در امسال برطرف شود.

خبرنگار: دانیال افتخاری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین