سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد:

برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در لار

میلاد لارستان: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

دکتر عباس نصری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت کار خود را از سه شنبه هفته جاری آغاز کرده و تا ۶ خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محوطه دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر لارستان آماده بازدید علاقمندان است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت  به مناسبت روز جوان و همچنین فرارسیدن اولین سالگرد پیام مقام معظم رهبری درخصوص سیاست های جمعیتی کشور و افزایش باروری دائر شده است، تصریح کرد: شعار امسال از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازدواج سالم، راهی به سوی ارتقاء سطح زندگی جوان تعیین شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با مشارکت اداره بهزیستی لارستان، موسسه ازدواج آسان لارستان، مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر لارستان و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان راه اندازی شده است، ادامه داد: در غرفه های این نمایشگاه خدماتی از قبیل پخش فیلم، مشاوره، برگزاری کارگاه آموزشی و توزیع کتابچه و نرم افزار آموزشی ارائه می شود.

نصری در پایان اضافه کرد: مشاورین مستقر در غرفه ها در زمینه های مختلفی از قبیل ازدواج، باروری سالم، مراقبت ها، زایمان ها، فرزندپروری، خود مراقبتی، مدیریت استرس، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از استعمال دخانیات، تغذیه سالم و اتخاذ سبک زندگی صحیح به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین