پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد:

ورودی بیمارستان امام رضا(ع) لار تغییر می کند+پوستر

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از تغییر و زیباسازی نمای ورودی بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: کارهای طراحی و نقشه برداری این پروژه صورت گرفته است و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از تغییر و زیباسازی نمای ورودی بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: کارهای طراحی و نقشه برداری این پروژه صورت گرفته است و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

رامین اقتداری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: همراه سرای بیمار در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با ۱۱ اتاق و با هزینه ای بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان توسط خیرین و مشارکت ۲۰۰ میلیون تومانی دولت ساخته شده است.

وی به تغییر و زیباسازی نمای ورودی بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: کارهای طراحی و نقشه برداری این پروژه صورت گرفته است و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

D.P.LARESTAN (5)

اقتداری با بیان اینکه بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بهینه سازی شده است، گفت: در آینده بخش فیزیوتراپی به درمانگاه تخصصی هاشمی زاده منتقل می شود.

وی از اضافه شدن سه رشته تحصیلی در مقطع کاردانی بدون کنکور به رشته های دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: رشته دهان و دندان برای دانشکده لار و مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده در دانشکده بهداشت اوز است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “ورودی بیمارستان امام رضا(ع) لار تغییر می کند+پوستر”

  1. رصایی گفت:

    چه طرح ابتدایی و ساده ایست . هیچ سنخیتی با ساختمان بیمارستان و فرهنگ لارستان ندارد . البته این طرح یک کپی ناشیانه از پل هوایی مبتکرانه ای در تهران است که اکنون تبدیل به سردرب شده . نتیجه سپردن چنین پروژه ای به مشاور درجه ۲ و ۳

  2. 1 گفت:

    تو رو خدا دستش نزنید
    تنها طرح قشنگ لار هست که همه اساتید و معمارا قبل دارن

  3. معمار برتر گفت:

    به عنوان یک معمار میتونم بگم که بدترین و ساده ترین طرح برای یک سر در بیمارستان است.اصن مفهوم و سنخیتی ندارد چه از لحاظ فرهنگ لار چه از لحاظ معماری اسلامی.در واقع این طرح نتیجه نداشتن کارشناس فنی در دانشکده علوم پزشکی است.متاسفم برای مسولین لارستان کبیر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین