سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح دفتر جديد باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامي لارستان

اولين همايش نخبگان و اعضاي باشگاه پژوهشگران ونخستين همايش حسابداري، مديريت، سرمايه گزاري و توسعه اقتصادي به منظور جذب سرمايه در لارستان به همت دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار گرديد….

اولين همايش نخبگان و اعضاي باشگاه پژوهشگران ونخستين همايش حسابداري، مديريت، سرمايه گزاري و توسعه اقتصادي به منظور جذب سرمايه در لارستان به همت دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار گرديد.

در همایشی با حضور  زارع مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي و سپس رئيس باشگاه پژوهشگران و نخبگان كشور، موارد جذب سرمایه گذاری در لارستان مورد بررسی قرار گرفت.  به گزارش میلادلارستان و به نقل از آنا، دكتر كريم زارع مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي و رئيس باشگاه پژوهشگران و نخبگان كشور در این همایش در سخنانی اظهار داشت: باشگاه پژوهشگران و نخبگان  ۱۷ سال پيش  به منظور جذب نخبگان و جلوگيري از مهاجرت آنان به خارج از كشور تاسيس گرديد.

IMG_005

IMG_001

وی گفت: نخبگان در باشگاه با فرآيند كارگروهي خود و توليد علم ايجاد يك حركت مردمي و علمي را آغاز نموده اند كه ميتواند به تجديد تمدن اسلامي منجر گردد و من اعتقاد دارم به شرط پشتيباني مجلس، دولت و صنايع، باشگاه ميتواند گام هاي بزرگي را در راستاي سند ۱۴۰۴ جمهوري اسلامي و همچنين سند چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامي بردارد.

یادآور می سود  زارع مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي و صائميان مسئول فرهنگي و روابط عمومي باشگاه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به اتفاق دكتر مهدي مهدي زاده سرپرست واحد و اعضاي هيات رئيسه با حضور در جوار قبور مطهر دو تن از شهداي جاويد الاثر هشت سال دفاع مقدس، با قرائت فاتحه با آرمان هاي شهدا تجديد پيمان نمودند.

IMG_006سپس رئيس باشگاه پژوهشگران و نخبگان كشور به اتفاق هيات رئيسه دانشگاه ،دكتر سوري رئيس باشگاه پژوهشگران واحد و اعضاي باشگاه، اتاق جديد باشگاه پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان را افتتاح نمودند.

خبرنگارآنا: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین