جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری دوره مقدماتی گویندگی با حضور مجری قدیمی فارس

به همت دفتر خبری صدا و سیما و همکاری انجمن گویندگی و دوبلاژ، دوره مقدماتی آموزش فن گویندگی و مجری گری توسط امیر همایون یزدان پور مجری با سابقه رادیو…

به همت دفتر خبری صدا و سیما و همکاری انجمن گویندگی و دوبلاژ، دوره مقدماتی آموزش فن گویندگی و مجری گری توسط امیر همایون یزدان پور مجری با سابقه رادیو و تلویزیون فارس برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی اداره فرهن و ارشاد لارستان، دراین دوره دو روزه که با حضور بیش از پنجاه هنرجو برگزار گردید به مبانی واصول اولیه گویندگی از جمله انواع صدا،انواع گوینده،روش های پرورش صدا،اندامهای موثر در تولید صدا، فن خطابه، سخنوری و تکنیک های ویژه  مجری گری و گویندگی رادیویی پرداخته شد ودر پایان نیز آزمون عملی وتئوی از هنرجویان به عمل آمد.

در حاشیه این کارگاه هیئت مدیره انجمن گویندگی و دوبلاژ با حضور رییس دفتر خبری صدا و سیما در لارستان تشکیل جلسه داد. صالح شهبازی به نمایندگی از این انجمن،تلاش های دفتر خبری صدا وسیما به جهت راه اندازی دوره های مقدماتی و حرفه ای گویندگی و دوبلاژ در لار را ستودنی دانست و بر ادامه همکاری بین این دو نهاد تاکید کرد.

در ادامه این جلسه فیلم شعله محصول سینمای هندوستان که برگردان آن به زبان لارستانی توسط هنرمندان بومی صورت گرفته بود،مورد بررسی قرار گرفت و ایرادات فنی  جهت رفع اشکال به متولیان دوبلاژ این فیلم ابلاغ شد.

خبرنگار: منیره جهان بین ؛

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین