دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اسرائیل نقش ترکیه را در خان طومان فاش کرد

پایگاه امنیتی “دبکا فایل” اسرائیل اطلاعات تازه ای از نقش ترکیه در تسلیح تروریست های فعال در منطقۀ خان طومان منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکۀ “العالم”، “دبکا فایل”…

پایگاه امنیتی “دبکا فایل” اسرائیل اطلاعات تازه ای از نقش ترکیه در تسلیح تروریست های فعال در منطقۀ خان طومان منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری شبکۀ “العالم”، “دبکا فایل” نوشت که تروریست ها توسط ترکیه، و با حمایت مالی عربستان، به موشک های ضد تانک “میلان” مجهز شده اند. موشک‌ های ضد تانک میلان، ساخت فرانسه و از نوع هدایت شونده هستند که علاوه بر تانک‌ها می‌تواند اهداف ثابت را نیز هدف قرار دهند. “دبکا فایل”، در ادامه مدعی شد که اگر تروریست ها بتوانند همچنان به تسلیحات پیشرفته ای مانند موشک های ضد تانک و هواپیما دست یابند، به «یک نیروی نظامی قوی تر از ارتش سوریه، حزب الله و نیروهای ایرانی در سوریه تبدیل خواهند شد»!

یادآور می شود عصر روز جمعه ۱۷ اردیبهشت، «جبهة النصره» و هم پیمانان سلفی اش حملۀ گسترده‌ و شدیدی را از چندین محور به شهرک «خان طومان» آغاز کردند که به سقوط آن منجر شد. در این حمله غافلگیر کننده، ۱۳ مستشار ایرانی شهید و حدود ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین