جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپورعضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم شد/سایر نمایندگان فارس در انتظار+جدول و آمار

بر این قوانین مجلس شورای اسلامی، نمایندگان هر دوره به منظور عضویت در کمیسیون های تخصصی، ابتدا اولویت‌های خود را بر اساس تحصیلات، سابقه عضویت در کمیسیون‌ها و سابقه اجرایی…

بر این قوانین مجلس شورای اسلامی، نمایندگان هر دوره به منظور عضویت در کمیسیون های تخصصی، ابتدا اولویت‌های خود را بر اساس تحصیلات، سابقه عضویت در کمیسیون‌ها و سابقه اجرایی مرتبط اعلام می‌کنند و در صورتی که متقاضیان عضویت در یک کمیسیون از تعداد مورد نیاز بیشتر باشد این موضوع در شورای روسای شعب و یکی از نواب رئیس مورد بررسی قرار می گیرد.

بر این اساس  بیشترین تعداد متقاضیان برای کمیسیون‌های امنیت ملی وسیاست خارجی با ۳۸ متقاضی ، کمیسیون صنایع و معادن با ۳۲ متقاضی، کمیسیون برنامه و بودجه با ۳۱ متقاضی بوده و کمترین متقاضیان برای کمیسیون های شوراها و قضایی هر کدام با سه متقاضی و فرهنگی با ۴ متقاضی بوده است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایسنا، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نفراتی است که در کمیسیون فرهنگی مجلس نام نویسی نموده است. با توجه به این که تعداد نمایندگانی که در این کمیسیون نام نویسی کرده اند تنها ۴ نفر بوده (تعداد اعضای هرکمیسیون تا ۲۳ نفر می تواندباشد) و مازاد بر تعداد اعضای حدنصاب کمیسیون نمیباشد، لذا می توان گفت جعفرپور در دوره جدید نیز عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواهد بود.

کمیسیون فرهنگی (۴ نفر) : نصرالله پژمان‌فر، احمد سالک کاشانی، جمشید جعفرپور، احمد مازنی

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از فارس تعداد نمایندگان مجلس که تاکنون برای عضویت در کمیسیون های تخصصی نام نویسی نموده و تعداد مازاد آنها به شرح جدول زیر است:

komision

بر اساس شواهد و طبق جدول بالا به نظر می رسد رقابت بین کمیسون های امنیت ملی و سیاست خارجی و صنایع و معادن در کل بیشتر خواهد بود.

همچنین بر اساس این گزارش و با توجه به رقابت کمیسیونی طبق جدول زیر می توان گفت از ۱۸ نماینده استان فارس تنها نمایندگان لارستان، خنج و گراش و نیز کازرون جایگاه پیشنهادی خویش را تثبیت شده می یابند و مابقی نمایندگان باید منتظر بررسی موضوع در شعب خاص باشند. در این میان ۵ نفر از نمایندگان فارس پیشنهاد عضویت در کمیسیون عمران، ۴ نفر کمیسیون صنایع و معادن، ۳نفر پیشنهاد عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ۳ نفر پیشنهاد کمیسیون انرژی و ۱ نفر کمیسیون اقتصادی را پیشنهاد داده اند.

komiion2

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جعفرپورعضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم شد/سایر نمایندگان فارس در انتظار+جدول و آمار”

  1. لامرد گفت:

    سید محسن علوی کمسیون امنیت ملی هست

  2. لارستانی گفت:

    خیلی هم خوب
    امیدوارم در این ۴ سال بودجه های مناسب فرهنگی برای لارستان تهیه بشه ، بودجه لازم برای (مستند زندگی “آیت‌الله سید عبدالحسین لاری” ) فراهم بشه ، در مورد شهرستان و حوزه استحفاظی بیشتر مستند از شبکه های سراسری پخش بشه ، همچنین مراسمات به صورت زنده از شبکه های سراسری

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین