جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

عملیات دفع آب های سطحی لارستان کلید خورد

شهردار لار از آغاز عملیات اجرایی اصلاح نقاط آبگیر شهر لار با احداث کانال جدید برای دفع آب‌های سطحی خبر داد.  به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی شهرداری…

شهردار لار از آغاز عملیات اجرایی اصلاح نقاط آبگیر شهر لار با احداث کانال جدید برای دفع آب‌های سطحی خبر داد.  به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد گفت: باهدف تأمین نیاز شهروندان و توسعه خدمات شهری، کانال‌های طولی و عرضی دفع آب‌های سطحی به‌ منظور هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب شهری، در برخی مناطق شهر لار احداث می‌شود.
شهردار لار با اعلام این خبر، افزود: عملیات اجرایی احداث کانال دفع آبهای سطحی حد فاصل بلوار ولایت تا رودخانه ندا طی چند روز گذشته آغاز شده است. قنبرنژاد گفت: این کانال به منظور رفع آب گرفتگی مسیر رفت و برگشت بلوار ولایت در فصل های بارندگی و افزایش رضایت شهروندان، به طول ۵۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال اجراست.
شهردار لار در پایان افزود: مشکل آب گرفتگی معابر در دهه های گذشته تاکنون وجود داشته است و حل آن با همکاری شهروندان و تامین منابع مالی میسر خواهد شد.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عملیات دفع آب های سطحی لارستان کلید خورد”

  1. 1 گفت:

    خدا خیرشون بده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین