یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

یک لارستانی رتبه برتر کشوری پرسش مهر رئیس جمهور را کسب کرد

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:در شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، استان فارس به عنوان سه استان برتر شناخته شد.به گزارش میلادلارستان وبه نقل از مهر و روابط عمومی…

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:در شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، استان فارس به عنوان سه استان برتر شناخته شد.به گزارش میلادلارستان وبه نقل از مهر و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا آذری گفت: هر ساله در ابتدای سال تحصیلی سوالی از طرف ریاست جمهوری  با عنوان پرسش مهر رییس جمهور در قالب مسابقه مطرح می شود. مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: دانش آموزان، همکاران فرهنگی و خانواده ها آنان در این مسابقه که بیشتر درشته های ادبی و هنری ودر رشته های مختلف برگزار می گردد حضور پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس درخصوص اسامی منتخبین کشوری از استان فارس در شانزدهمین پرسش مهر رییس جمهور گفت: در رشته خوشنویسی امیر پژمان از استهبان و خانم سیما سلیمان پور از منطقه ششده و قره بلاغ و در رشته رشته نقاشیخط آقای علیرضا کریم پور از ناحیه یک شیرازحائز رتبه برتر کشور شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس افزود: در در رشته نمایشنامه نویسی خانم آمنه داوطلب از نی ریزودر رشته شعرآقای مجتبی دهقانی از خرامه نیز برتر کشور شدند.

وی همچنین گفت: در رشته داستان نویسی آقای یوسف زارعی از مهرو خانم نازآریا وصال از لارستان رتبه برتر کشور را کسب کردند.

آذری افزود: در رشته شعرآقای حسین نوروزی از سروستان و درشته سخنوری دانش آموز امید عسلی از ناحیه یک شیراز نیز برتر کشور شدند. دکتر حسن روحانی رییس جمهور در ابتدای سال تحصیلی از دانش آموزان و فرهنگیان خواسته بود بعد از انجام توافق هسته ای با ۶ قدرت بزرگ دنیا چه فرصت های تازه ای پیش روی ما گشوده شده و فرصت های جدید چیست؟

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین