دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امیدوار اوز

میلاد لارستان: دانشکده علوم پزشکی لارستان با همکاری وزارت بهداشت و تامین اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان یک دستگاه سونوگرافی سامسونگ خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اختصاص دادند.

دانشکده علوم پزشکی لارستان با همکاری وزارت بهداشت و تامین اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان یک دستگاه سونوگرافی سامسونگ خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اختصاص دادند.

به گزارش میلاد لارستان؛ دکتر امین حیدری ریاست بیمارستان امیدوار اوز با اعلام این خبر افزود: برای تحویل این دستگاه محمد شریف کریمپور به تهران اعزام گردید و دستگاه سونوگرافی را تحویل گرفته و به بیمارستان واصل شد.

کامران مبشری مدیر بیمارستان نیز گفت: برای تکمیل تجهیزات درمانی بیمارستان اوز یک دستگاه پروب واژینال به مبلغ ۱۶ میلیون تومان نیز خریداری شده تا ازاین پس امکان انجام سونوگرافی های زنان با کیفیت بهتر از قبل امکان پذیر باشد

اکنون که سخت افزارهای خدمات سونوگرافی بیش از گذشته تامین شده است، مردم امیدوارند با تلاش مسئولین مربوطه  برای برنامه ریزی بهتر در زمینه حضور متخصص رادیولوژی در بیمارستان اوز نیازی به اعزام به شهرهای همجوار برای انجام سونوگرافی نداشته باشند و ارائه این خدمت تشخیصی همه روزه در بیمارستان اوز امکان پذیر باشد.

خبرنگار: ابراهیم احمدی – اوز امروز

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امیدوار اوز”

  1. اوزی گفت:

    چند ماه. پیش. متخصص. رادیولوژی. بیمارستان. اوز. به. لار. منتقل. کردند. والان. بیمارستان. دچار مشکل. کمبود. رادیولوژیس . می. باشد. مسولین. در. لار. باید. کمبودهای. بیمارستان. لار. را از. مرکز. تامین. کنند. نه. اینکه. دکتر. اوز. را. به. لار. ببرند. اینکه. هنر. نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین