شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

وزیر کشور و هیئت دولت در مصوبه الحاق تجدیدنظر کند/ الحاق به مصلحت انقلاب و کشور نیست

میلاد لارستان: نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر کشور و هیئت دولت در تجدیدنظر درخصوص الحاق روستاهای این استان به استان فارس، گفت: اجرای این الحاق به مصلحت انقلاب و کشور نیست

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر کشور و هیئت دولت در تجدیدنظر درخصوص الحاق روستاهای این استان به استان فارس، گفت: اجرای این الحاق به مصلحت انقلاب و کشور نیست

حسین هاشمی تختی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ درخصوص مصوبه الحاق پنج روستای شهرستان پارسیان از توابع استان هرمزگان به استان فارس (لامرد) با بیان اینکه اجرای این الحاق به مصلحت انقلاب و کشور نیست، اظهار داشت: برای این کار، کارشناسی های لازم صورت نگرفته و اجرای آن به مصلحت نیست.

وی با اشاره به اینکه در مصوبه دولت در این زمینه به آن استناد می شود که این مصوبه شورای امنیت ملی است، افزود: این در حالی است که در مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور تصریح نشده است که باید استان فارس از طریق الحاق به دریا متصل شود، بلکه منظور از اتصال استانهای فارس و کرمان به دریا، اتصال از طریق راه آهن یا بزرگراه است.

نماینده منتخب مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس دهم با تأکید مجدد بر اینکه منظور از اتصال در این مصوبه الحاق نیست، تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم مخالف اجرای این طرح هستیم و انجام آن باعث آسیب به وحدت و انسجام و همچنین نگرانی مردم شده است.

هاشمی تختی بیان کرد: درخواست ما از وزیر کشور و هیئت دولت آن است که درخصوص الحاق روستاهای استان هرمزگان به استان فارس تجدیدنظر کنند تا وحدت استانها حفظ شود.

وی در پایان تصریح کرد: استان هرمزگان آمادگی همکاری و میزبانی در زمینه های مختلف تجارت، عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هرمزگان و بخصوص شهرستان پارسیان است تا بدین طریق مردم هر دو استان از منافع آن بهره مند شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “وزیر کشور و هیئت دولت در مصوبه الحاق تجدیدنظر کند/ الحاق به مصلحت انقلاب و کشور نیست”

  1. مهدی آبنوس گفت:

    سلام خدایا این لامردها کی میخوان دست از کارهای بیهوده بردارن
    برای پیشرفت لازم نیست تجاوز به شهرهای دیگر. ..امیدواریم مسولین
    چاره ای به اندیشن که وحدت بی نظیر جنوب با زیاده خواهی لامرد یها
    از بین نرود

  2. لامرد گفت:

    اهالی روستاها استقبال کردن از مسولان لامرد. ان شالله با استقرار نمایندگان ادارات خدمت رسانی به همشهریان جدیدمون انجام میشع

  3. اکبر گفت:

    لاری یعنی حسود

  4. m گفت:

    لامرد === نامرد

  5. بندری گفت:

    لامرد باید ب استان بوشهر یا هرمزکان ملحق شود

  6. ناشناس گفت:

    صلاح مملکت خویش خسروان دانند .یک زمانی غرب هرمزگان وبوشهر مطعلق به فارس بوده است ِ. تصمیم دولت است خلبج فارس تنها به هرمزگان وبوشهر نیست .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین