دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در سامانه پیگیری مشکلات مردمی بخوانید...

از افزایش قیمت پیش فروش قبر در دارالحمه تا برخورد با پزشک بداخلاق در لارستان

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستانرا با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستانرا با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم. لطفا مسئولین پاسخگو باشند.

 

۱) اعضای هیأت امنای دارالرحمه در یک اقدام بی سابقه و بدون کارشناسی قیمت پیش فروش هر قبر را از ۱/۵۰۰/۰۰۰ به ۴/۰۰۰/۰۰۰تومان یعنی ۱۶۶٫۷% افزایش دادند . لطفا در این خصوص اطلاع رسانی و خواستار عزل این اعضا از مقامات مسئول شویم. شهرداری و اعضای شورا بعنوان نماینده قانونی مردم نیز از این طرح  و  افزایش قیمت حمایت نموده اند. لذا خواهشمندیم پیگیری شود( قابل توجه شورای شهر لار و شهرداری و نیز مسئوئولان و هیئت امنای دارالرحمه جهت پاسخگویی)

۲) متاسفانه يكي از پزشكان زنان در مطب بدون هيچ دليل خاصي به تندي با مريض ها برخورد ميكند. ايا مريض بايد هنگام ويزيت لال باشد كدام منشور اخلاقي گفته مريض از وضعيت خودش حرف نزند وسكوت مطلق اختياركند.خواهش می کنم دانشكده علوم پزشكي يا شبكه بهداشت بيشتر بر حسن اخلاق پزشكي تاكيد نمايند تا منجر به دلزدگي بيشترمردم نشود (قابل توجه مسئولین دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت جهت رسیدگی ویژه و فوری/ نیاز نام پزشک نزد میلادلارستان محفوظ بوده و جهت رسیدگی ارائه خواهد شد)

۳) با تشكرازشهرداري لاربراي زيباسازي فلكه سيد. اميدواريم كه همه فلكه هابازسازي وزيباسازي شود.

۴) آثارقديم بنارويه به دوران ساساني بازميگردد درصورتي كه ننه نادر حداكثر ۴۰۰سال قبل قلعه ساخته.كاش ميراث فرهنگي لار واقع نگر بود. اي كاش لاريها هم مثل گردشكران فرانسوي و هلندي از شهرقديم بنارويه و چاههاي معروف دولاب ديدن ميكردند ديگر ازگنبد نمك حرفي نميزدند. (قابل توجه اداره میراث فرهنگی جهت رسیدگی ویژه)

۵) از پليس ۱۱۰خواهشمندم ،با افرادي كه به بهانه عروسي، تا نيمه هاي شب ، با صداي نابهنجار موسيقي و اواز خود،اسايش را به كام ديگران تلخ ميكنند ، برخوردي قانوني انجام دهد(قابل توجه نیروی انتظامی و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان)

۶)  لطفا درموردايجادفضاي سبز، مغازه های تجاری و خدماتی  و واگذاري شهرك انديشه به شهرداري پيگيري شود. شهرك انديشه ازخدمات شهري محروم مي . ( قابل توجه متولیان امر، مسئولین شهرداری و مسکن اندیشه)

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “از افزایش قیمت پیش فروش قبر در دارالحمه تا برخورد با پزشک بداخلاق در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    هدایتی باید کنار برود ویک نفر فهمیده ودلسوز جای او را بگیرد

  2. ناشناس گفت:

    هدایتی ضعفا نفرینت می کنند

  3. ناشناس گفت:

    هدایتی بست نیست مگه نمی خونی خیلی ………………………………………………………………..

  4. ناشناس گفت:

    برید دنبالش حق لار بگیریدچکار به قبر دارید ولش کنید هدایتی رو

  5. ناشناس گفت:

    بالاخره جواب ندادید چی شد مبلغ کلان وپیش فروش قبر منتفی شد یا نه ما دعا می کنیم مردم بهداشت رعایت کنند ونمیرند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین