جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مسؤولین فارس فقط می‌توانند خواب گاوبندی را ببینند

نماینده شرق هرمزگان در مجلس خطاب به مسؤولین استان فارس گفت: فقط می‌توانید خواب ببنید اگر ما هرمزگانی‌ها بگذاریم شما فارسی‌ها به بهانه اسم استانتان بخواهید ذره‌ای از خاک ما…

نماینده شرق هرمزگان در مجلس خطاب به مسؤولین استان فارس گفت: فقط می‌توانید خواب ببنید اگر ما هرمزگانی‌ها بگذاریم شما فارسی‌ها به بهانه اسم استانتان بخواهید ذره‌ای از خاک ما را جدا کنید و تا من زنده هستم انتزاعی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  فارس، سیدمصطفی ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در گردهمایی نه به انتزاع گاوبندی از هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: این اولین بار نیست که به استان هرمزگان تجاوز شده است آن زمانی که استان کرمان می‌خواست به جاسک و زیارت‌علی و چهل روستای آن دست درازی کند من تنها بودم و یک‌تنه مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کردم.

وی ادامه داد: قرار بود استاندار کرمان به منطقه زیارت‌علی بیاید و با مردم صحبت کند که اگر مردم خواستار پیوستن به استان کرمان بودند نمایندگان نیز موافقت کنند اما چنین نشد و وی نیامد چراکه من در سخنرانی‌ خود گفته بودم هر مسؤول کرمانی اگر به زیارت‌علی آمد پایش را قلم کنید جوابش را من می‌دهم.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز فارسی‌ها آمده‌اند و خواستار گاوبندی شده‌اند. زمانی کرمانی‌ها به بهانه متصل شدن به دریا آمدند که من با آنها مقابله کردم، چیزی که آن روز به کرمانی‌ها گفتم امروز به فارسی‌ها می‌گویم که تا ذوالقدر زنده هست انتزاع هرمزگان امکان‌پذیر نیست. ذوالقدر در ادامه گفت: ما ایرانی‌ها همه برادر، همدل و همراه و زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و حرفی که آن زمان به کرمانی‌ها گفتم امروز نیز به فارسی‌ها می‌گویم؛ اگر می‌خواهید اسکله بزنید بروید و بزنید، اگر می‌خواهید جاده بسازید بروید و بسازید‌، اگر می‌خواهید از دریا استفاده کنید و تجارت کنید بروید و این کار را انجام دهید ولی خواب این را ببینید که ما هرمزگانی‌ها بگذاریم شما فارسی‌ها و کرمانی‌ها به هر بهانه‌ای ذره‌ای از خاک ما را جدا کنید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسؤولین فارس فقط می‌توانند خواب گاوبندی را ببینند”

  1. فارسی گفت:

    امام‌جمعه لامرد: الحاق فارس به خلیج‌فارس قانونی و ملی است

    خطیب جمعه لامرد گفت: به برادران اهل سنت تذکر می‌دهم، شما زندگی خوبی دارید و در سایه امنیت جمهوری اسلامی بهترین زندگی را می‌کنید و حواستان باشد نظام با هیچ‌کس شوخی ندارد. ما در هیچ مسأله‌ای از حقمان کوتاه نمی‌آییم و خلیج‌فارس که خلیج‌فارس مانده مدیون…

    امام‌جمعه لامرد با اشاره به اجرایی شدن الحاق فارس به خلیج‌فارس گفت: الحاق فارس به خلیج‌فارس یک مسأله قانونی و ملی است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اجرایی شدن الحاق فارس به خلیج‌فارس از طریق شهرستان لامرد اظهار داشت: الحاق فارس به خلیج‌فارس یک مسئله قانونی و ملی است و دولت قدرت این را دارد که قانون خودش را خوب اجرا کند و عده‌ای کار به دست افرادی ندهند و فضایی را ایجاد نکنند که سو استفاده شود زیرا خود آنان ضرر می‌کنند.

    خطیب جمعه لامرد افزود: الحاق فارس به خلیج‌فارس چهار بار تصویب شده است و این بار نیز خود معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس وارد کار شده و مسؤولان شهرستان لامرد بر اساس نظر استاندار فارس و معاون سیاسی امنیتی وی در مناطق الحاقی حضور پیدا کرده‌اند.

    وی متذکر شد: به برادران اهل سنت تذکر می‌دهم، شما زندگی خوبی دارید و در سایه امنیت جمهوری اسلامی بهترین زندگی را می‌کنید و حواستان باشد نظام با هیچ‌کس شوخی ندارد.

    امام‌جمعه لامرد گفت: ما در هیچ مسأله‌ای از حقمان کوتاه نمی‌آییم و خلیج‌فارس که خلیج‌فارس مانده مدیون پیرمردهای قدیمی ما است که زمانی ناوهای انگلیسی به ساحل رسیده بودند، تفنگ‌های خود را برداشتند و جلوی ناوهای انگلیسی را گرفتند گرچه انگلیسی‌ها نامردی کردند و با ناو خود، لنج را شکستند و ۸۰ نفر از مردمان ما غرق و کشته شدند.

    وی بیان داشت: امیدواریم در موضوع الحاق فارس به خلیج‌فارس دولت به نحو احسنت کار خود را انجام دهد و همگان باید در مقابل قانون تسلیم باشیم و آنچه قانون جمهوری اسلامی است، اجرایی شود.

    خطیب جمعه لامرد در ادامه سخنان خود بر توسعه جلسات قرآنی تأکید و تصریح کرد: حسینیه‌های بسیاری در سطح شهرستان لامرد وجود دارد و باید جلسات قرآنی توسعه یابد و یک جز قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خوانده شود اما درست و دقیق باشد، زیرا در قرآن کریم عزت و پیشرفت و گسترش فکر و عقیده است.

  2. مهدی آبنوس گفت:

    سلام حاجی آقا
    مسولین استان فارس نه
    لامرد که با زیاده خواهی منطقه رو به هم ریختن
    امام جمعه محترم لا. مرد بهتر است بیشتر تاریخ را بخونه دلیر مردان کدوم منطقه بودن که جلو انگلیسی ها وایسادن
    درپايان نمیدونم چرا هرجا حرف از لامرد است نا خدا گاه یاد رژیم اسرائیل میافتم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین